De echtheid van een vriendin in Ghana

Hallo,
Sinds een 2tal maand heb ik contact met een vrouw van 33 jaar die woonachtig is in de buurt van Accra. Haar naam is Sheena Ackom. Hoewel we bijna dagelijks chatten met elkaar (zonder webcam) en de laatste tijd ook regelmatig met elkaar hebben gebeld twijfel ik toch nog aan de “echtheid” van haar persoon.
Ben in het bezit van enkele foto’s van haar, heb haar postbusadres en mobielnummer.

Via deze weg hoop ik iemand te vinden die me hiermee zou kunnen helpen om haar identiteit te bevestigen. Hopelijk weet ik dan wel snel meer over haar bestaan.

Alvast bedankt voor een reaktie!

Met vriendelijke groet,
Frank

Sorry, maar om het kort te houden: koop een ticket naar Accra en ga kijken.

Wat die dame betreft, kom je zo goed als zeker 100% teleurgesteld terug, maar 1/ er lopen nog andere dames rond die je dan werkelijk kan ontmoeten; en 2/ je hebt ook uitzicht op een leuke vakantie.

Hallo Frank

Ben bang dat Antwerpen gelijk heeft, ik heb nog nooit een verhaal zoals het jouwe gehoord met een happy ending maar legio met een dame sie vroeg of laat geld gaat vragen voor de meest uiteenlopende dingen en als er eenmaal geld gestuurd is dan is de telefoonlijn dood, de postbus opgeheven enz. enz.

Sorry Ik hoop dat jouw verhaal anders is maar ik ben er bang voor. Het is trouwens ook al wonen er mensen in de buurt van Accra onmogelijk iemand daar te vinden op alleen een naam en een postbus.

Groet

Wout