Echtheid chat vriendin

Hallo,
Weet iemand wat de makkelijkste manier is om de echtheid van een chat vriendin te achterhalen is ,we chatten elkedag weet het adres en 06 nummer en wat ze doet en werkt iemand een iedere?

Hallo Sjcv

U schrijft dat u haar 06 nummer weet sorry maar mobiele / vaste telefoonnummer is Ghana beginnen niet met 06…

Weet ik het begint ook met 0023327… volgens mij is de provider tygo .

Heel hard gezegd zonder je situatie te kennen. (Dus vergeef me als ik overkom als een eikel)

99,9% kans dat ze, indien je haar niet fysiek ontmoet hebt, “nep” is en op geld uit is. Voorbeelden genoeg hier op het forum…

Wees voorzichtig!

Groetjes Thijs

Hoi Thijs,
Je komt niet over als een eikel hoor ben gelukkig niet van gister dus let wel op bedankt voor je reactie

Hallo

Zonder fysiek contact is het eigenlijk niet mogelijk om iemand te achterhalen.
Er zijn op dit forum al hele boekwerken te vinden over dit onderwerp dus lees idd goed de (meestal teleurstellende) ervaringen van anderen.

Succes

Wout

Hoi,
Gisteravond had TrosOpgelicht een item over daten via internet- voor velen op dit forum bekende stof, maar een must see voor hen die chatten met een ‘dame’. Kijk het na en lees tips op hun website.

Groetjes,

Sensatiebeluste media…

heet deze dame toevallig thelma martey?

      • Updated - - -

kent iemand hier de naam thelma martey???..ik zou dit heel graag willen weten

Hoi
nee ze heet geen Thelma Martey
Suc6

ziet ze eruit als de dame die josie ann miller heet?:…dat cannadees model?

Nee ook niet moest er ff op google maar zo ziet ze er ook niet uit .tis best lastig

Heb je foto? Kunnen we daar eens op zoeken. (Zoeken op afbeelding doet wonderen).

Je mag hem ook via p.b. sturen.

Ik heb wel foto’s en video maar kom niet achter de url om te plaken en zoek op m’n Ipad

Voilà, woont blijkbaar in Prampram vlakbij Accra: