Hi
Ik heb een vrouw leren kenen in Ghana , Accra (blank) via badoo en had graag geweten als dit allemaal wel echt is , is er iemand die dit kan nagaan ?
Ik ken haar nu ongeveer 3 maanden heb haar adres , email en gsm nummer .
Ze stuurt dagelijks berichtjes op mail en gsm , zeer geloofwaardig .
Wat denken jullie ervan en graag zo ik de echtheid van dit verhaal willen achterhalen .
Alvast bedankt
Grtzz Pascal
Hoi Pascal, ik zou erg terughoudend zijn, al is dat erg moeilijk als ze je hart al veroverd heeft. Behalve in zuidelijk Afrika hebben blanken in Afrika geen gebrek aan aandacht, dus is het niet waarschijnlijk dat ze op Badoo zitten. Heb je een of meerdere foto´s van haar gezien? Zie je daar een typisch afrikaanse omgeving op? Heb je haar stem wel eens gehoord? Een webcam kan al wat bewijzen, of een ge-ensceneerde foto (je stuurt bv een goedkoop kettinkje op en vraagt daarna dat je wil zien hoe het haar staat). Het checken van naam, email enz. op Google kan ook wat ophelderen. Er zijn wat sites met scam-ervaringen. Geld sturen voordat je zeker bent van je zaak is erg onverstandig. Succes!
Hallo Pascalo6
Ga eens alle ondewerpen over dit soort verhalen lezen en lees alle berichten daarvan. misschien wordt je dan duidelijk hoe 419/ sakawa’s te werk gaan. en als u nog meer vragen heeft dan hoor ik het wel.
ondewerpen wat intersant is voor u:
( de echtheid van uw vriend(in) in ghana )
( aanbod van vrouw uit ghana )
( wat heeft je vriendin precies nodig om hier te komen )
groet, Marcel
Mss gewoon zelf eens op reis gaan naar Ghana. En er iemand ontmoeten :wereld: