De echtheid van uw vriend(in) in Ghana

Over enkele weken ben ik een dag in Accra en dan een paar weken in Kumasi.
Ik wil wel een keertje met je vriend(in) een pilsje drinken en je mailen wat ik van die persoon denk. Of die vriendschap geen fake is.
Stuur me eventueel een privé bericht.

Beste Marieke,

Ik wil wel ook mijn vrouw laten contakt opnemen met uw vriend. Maar dan moet hij het in de eerste plaats zelf willen. Maar wie niets te verbergen heeft , zal daar geen bezwaar tegen hebben. Ik zou dan wel een telefoonnummer en een paar foto’s moeten hebben.

Ik hoor wel van u,
groetjes Beest

Kent iemand Lydia Oteng uit Accra.Ik heb mijn twijfels over haar echtheid.Groeten pateye

Beste Pateye,

Als u twijfelt over haar echtheid, dat moet u ook twijfelen aan de echtheid van haar naam.
En het is onmogelijk ginder iemand te vinden op basis van een naam.

Groetjes,
Beest

1 like

Hallo pateye

het moet wel toeval zijn dat iemand haar kent want in Accra wonen super veel mensen en het is een hele grote stad.

Ik kan straks wel een zaakje beginnen die Nederlanders en Belgen wil helpen met het uitzoeken of hem/haar vriend(in) wel echt bestaat. hopen dat het wel van de overheid mag .

groeten,

marcel

1 like

Hoi

Ik heb inmiddels al daaaagen niets van Samuel vernomen
dit is voor het eerst,dus weet niet wat er gaande is
Geen internet??geen stroom??EN geen beltegoed??ik weet het niet dus wacht even af.Je hoot zeker weer van mijalvast bedankt voor de reactie’s

grt marieke

Hallo allemaal,

Ge kunt geen heksenjacht beginnen achter spoken.
Ik denk dat het zeer eenvoudig is. Wanneer iemand een vriend(in) daar heeft, en ze/hij het wel degelijk eerlijk en oprecht meent, zal het voor die persoon geen enkel probleem zijn, zijn echte idenditeit aan u bekent te maken. Dit is wel heel makkelijk na te trekken. Het zou zelfs in hun voordeel moeten zijn.
Maar wanneer iemand hebt zonder zijn gegevens prijs te geven, of enig contakt weigert met een bekende daar, kunt ge dit niet controleren, en kunt ge er voor 100 % vanuit gaan dat er iets mis is.
Dit geld voor ons hetzelfde, als ge goede bedoelingen hebt, zou het u ook niet storen dat de desbetreffende persoon, zeker mag zijn van uw indenditeit.
En als iemand wel echt is, en zo slim is uw geld afhandig te maken, met voorwensels (ziekte, enz.) kunt ge dit toch niet controleren. Dat is dan persoonlijk.
Het kan alleen maar de bedoeling zijn, te weten of die persoon echt bestaat. De rest wat er gebeurd, kan niemand zijn neus tussen steken.
Als het een normaal vrouwtje zou zijn, en wat wil bijverdienen, die zijn hier ook, daar kunt ge niets tegen beginnen.
Enfin, dat is mijn mening.

Groetjes,
Beest

hallo
hier ben ik weer even

kan iemand mij vertellen wat een goedkoop nummer si om mobiel naar ghana te bellen,ook daar duseen mobiel nummer.alvast bedankt
en de voolgende vraag: via welkee pakketdienst kan ik het beste pakjes na ghana verzenden

zo weer wat vraagjes van mij

fijne avond en grt marieke:wereld:

Beste Marieke,

Het antwoord op goedkoop bellen staat reeds in een item hier op deze side.
En wat betreft het versturen van een packet, is verschillend in welk land men zit. Zoals de ervaring mij geleerd heeft is voor Nederland DHL de beste, maar voor België is TAXIPOST EMS wel iets beter.

Groetjes,
Beest

Hallo Marieke

om parketten en documenten versturen naar Ghana is DHL het beste en het snelste maar wel duur ongeveer 87,00 Euro het duurt 3 Dagen , en je kan je post volgen waar het is en wie hem ophaald . als je post in Ghana ( Accra , Talame of Kumasi ) is dan belt de DHl office de persoon op . en met de normale post duurt ongeveer 15 dagen of misschien meer en je kan het niet controleren waar het is … maar het is wel goed koper.

en bellen naar Ghana kan met Lebara voor 0,20 cent

op deze site staat wel wat over post versturen en bellen naar Ghana

groeten , marcel

Hallo Marieke ik heb een pakketje met tnt verstuurd en verzekerd dat was de goedkoopste manier het hangt van de prijs van je pakketje af, als ik het goed heb was ik ongeveer 25.00 euro kwijt.
groetjes John

Ik doe je een link, kun je gelijk zien voor Ghana Mobiel! Goedkoop bellen naar Ghana met 0900 - Televergelijk

Let op!

De prijzen kunnen van dag tot dag verschillen! Dus het is raadzaam voor je gaat bellen eerst te checken. Luister ook naar de stem die aangeeft hoeveel het per minuut is. De site is vrijwillig en het kan zijn dat het op dat moment niet up-to-date is.
Overigens door een ander land of vaste lijn in te vullen krijg je de daarvoor geldende tarieven.

Groet, Awaaze

@ john

TNT is goedkoop maar het duurt lang dat het in Ghana is en je kan het niet controleren waar het is … en als je gaat informeren bij TNT waar je post is en blijft dan kunnen ze niet zeggen waar het is . en als je vraagt voor een controle waar het is … en dat duurt minimaal 1 week .

bij DHL kun je zelf zien waar het is en als er iets mis is kunnen ze gelijk zien en uitzoeken . maar DHL is wel duur maar wel saver dan TNT

de 1e keer deed ik ook met TNT maar daarna echt niet meer .

Groeten, marcel

Sorry vrienden,

Maar ik zie echt niet wat dit alles te maken heeft met het onderwerp van dit topic. Er staan andere topics op de side, die hier wel bij aanleunen. Wie gaat in Godsnaam iets vinden over post en telefoons onder dit item.
Sorry, zomaar een idee.
Groetjes,
Beest

hallo
Iedereen toch bedankt voor het reageren.
en sorry als ik hiermee verkeerd zit qua vraag.moet nog een hoop leren( denk ik) hoe e.e.a. werkt…

grt marieke

Geen probleem Marieke,

Maar u moet ook begrijpen dat de informatie die u veschaft wordt op deze vraag niemand onder dit item gaat zoeken, het is dus ergens spijtig dat deze informatie onvindbaar wordt. En niemand anders hier eventueel enige kennis kan mee op doen. Hou het hier maar bij uw vriend, als u dit openbaar wil maken.
Met de beste bedoelingen,
Beest

Beste forum leden,

Ik zit met een dergelijke vraag (De echtheid van een vriendin in Ghana) die op dit forum aan de orde is.
Weet naam huisadres en P.O.Box adres in Accra (art Center).
Heb een kopie paspoort en visum voor Nederland, maar kan niet goed beoordelen of ze vervalst zijn (lijkt er wel op).
Wie wil mijn helpen.
Emigreren naar Ghana wil ik toch, ook al zou deze persoon niet de waarheid spreken.
Uit privacy overwegingen graag antwoorden via mijn prive e-mail.
Frans2424

je hebt PM

ik heb vriendin die in ghanna accra woont en had graag geweten hoe ik inlichtingen kan inwinnen dat die echt is en geen slechte bedoelingen heeft graag antwoord aub

Beste Lodewijk 14,

Daar voor het contoleren van zulke zaken toch privé informatie moet uitgewisselt worden, denk ik dat het raadzamer is dit op een private manier te doen. Daarom stel ik u voor mij, via een privé bericht, op deze site uw E-mail adress mee te delen, dat we eventueel de rest in alle discretie kunnen afwerken.

Groetjes Beest,