De echtheid van uw vriend(in) in Ghana

Hier heb je er nog eentje met dezelfde naam, ook met 1 foto en en 1 friend:

nog eentje?
http://www.scammerlist.com/memberid/643663

en zelfs bij Linkedin:
http://www.linkedin.com/pub/christiana-nyarko/54/971/187

Allemaal blanke dames met een dezelfde Ghanese naam die in Accra wonen…

Hallo Jolanda

print alle verhalen uit en leg alles onder zijn neus of laat hem deze website zien met al deze berichten er staan er nog meer op. en laat hem alles lezen waar jij bij bent.

Als zij uit Australië komt heeft ze een Australische paspoort. dus als uw familielid haar wilt uitnodigen heeft zij geen visum nodig. want een Australische nationaliteit is geen visum plicht om naar NL te komen voor een verblijf korter dan 3 maanden. dus geld voor een visum is gelul. en geld voor een ticket kan zij ook wel betalen want ze komt uit Australië. Ze doet niet voor niks vrijwilligerswerk dus ze heeft sowieso geld/inkomen van en uit Australië. vrijwilligerswerk duurt vaak maar een aantal maanden maar geen jaren dus als het goed is gaat ze ook weer terug naar Australië ze heeft sowieso een return ticket.

nog meer links

Wat heeft je vriendin precies nodig om hier te komen?
**Ghana

**aanbod van vrouw uit Ghana

Scamhunter

bellen

Dank jullie wel ja dat ga ik ook zeker doen uitprinten ik heb alle site’s die jullie sturen in mijn favorieten gezet en die neem ik dan ook mee daar is zelf een laptop met internet daar en dan zal ik het hem laten lezen waar ik bij ben …
Hij is zo goed van vertrouwen dat hij met beide benen in stapt heel triest …
Jullie horen nog hoe het afgelopen is zie hem pas aankomend weekend …
Groetjes Jolanda

Ik zag in ieder geval dat dezelfde foto ook voor een finse datingsite is gebruikt. Vreemd. Spreekt ze ook fins misschien : )
Zie: Dejting med Match | Dejtingsajt för seriösa singlar
Ga er 100% vanuit dat Arie beetgenomen wordt. Hopelijk helpt het als je hem dit laat zien.
Succes, Melvin

dank je wel wat zijn jullie goed zeg nu heb ik echt iets want haar foto staat erbij super …dus weet ie ook dat ie wordt opgelicht …
thanks …
groetjes Jolanda
en als iemand nog meer weet hou me aanbevolen…

Ik ga dit onderwerp afsluiten.
Iedereen die geld over heeft, kan het hier in Ghana kwijt via een zogenaamde vriend of vriendin.
En start maar een nieuwe topic, als je nog meer geld kwijt wilt.