De echtheid van uw vriend(in) in Ghana

Hallo wereldwijzervolger

HoHoe ligt niet bij Accra maar in de Volta gebied dichtbij de grens met Togo.het ligt super ver van Accra af het ligt dichterbij Ho dan bij Accra zelf.

1 like

oke inderdaad,maar kan niet geloven dat haar maandkost intern.170 euro is om haar p.c tje thuis te gebruiken,alsook woekerprijs voor een webcam en luidspreker (haar uitleg…tweedehandswinkel p.c.benodigheden zouden er niet zijn in Hohoe) en haar uitleg ,i.v.m.die 170,omdat het in great Accra duur is en haar internetprovider,een gouvernements instantie is?.Andere afknappers als dat haar laywer volgens de wet,niet mag,eigenhandig,geld voorschieten(1200euro),om een rechtsprocedure,te beginnen.Haar ,door een onverwacht ongeval overleden vader,had zijn centjes opzij gelegd,maar niet als erfenis geplaatst.Nu moet het geld op haar naam gezet worden.doch,als ik hetnu niet kan betalen,schreeuwt ze van de daken,dat eenmaal de studies gedaan zijn,ze onmiddelijk kan beginnen werken,als beste student v d school,op een voormalig stageplaats.Nu zou ze w.e.werk in groot warenhuis op proef,eerstdaags beginnen,omdat ze zich schuldig voelt,ik afzie van t blauw betalen.P.s tijdens die stageperiode,heeft ze zelf niet gesproken over monneyneeds.Op onmogelijke nachturen,zonder enige afspraak,is ze soms online,voor mij,of voor andere stommekloten,als ik? t is een mengeling van ja s en nee s. Moeder en zij leven van 300 euro,te maand,en eind 2013,afgestudeert.

Hallo wereldwijzervolger

170 Euro voor alleen internet kosten per maand, zo dat is te veel. Ik gebruik 45 GHC per maand internet in Ghana = 22 Euro en voor stroom is het ongeveer 50 GHC = 25 Euro per maand ligt er wel aan welke apparaten ik allemaal gebruik.
Internet voor thuis ligt tussen 20 en 60 GHC per maand maar voor business kan het tussen 100 en de 200 GHC oplopen per maand.
tweedehandswinkeltjes kennen ze niet in Ghana. in de grote warenhuizen kan je alleen nieuwe spullen kopen maar overal op straat kan je goedkoop spullen kopen maar die zijn wel gebruikt. bvb koelkasten , TV, computers etz.
webcam en boxjes kosten niet veel… Mijn webcam koste ongeveer 5 GHC = 3 Euro en dat is een redelijke goede webcam.
Stage lopen… Ik weet niet welke school ze zit…, maar stage kennen ze niet in Ghana , sommige internationale scholen kennen wel stage maar die hebben partners en daar worden de studenten onder gebracht.
Ik kan.
Ze kennen wel parttime werkers ( dat is het zelfde al hier ) dat de student nog verder studeert en een baan heeft BVB advocaten. maar stage lopen kennen ze niet.

1 like

Klinkt als… (vul zelf maar in na het lezen van voorgaande posts in de topic). Ik zou er iig geen geld naar overmaken…

1 like

@wereldwijzervolger

Als u nog vragen heeft… vraag het maar gerust.

TIP… Als u iets zelf wilt uit zoeken over uw vriendin in Ghana dan is er nog een aantal berichten op deze forum wat wel handig zou zijn voor u …

( Wat heeft je vriendin precies nodig om hier te komen? )
( **Ik zoek iemand die in Ghana Accra woont )
( **bellen )
er zijn er nog wel meer

Hallo,dag Marcel. Ik zou nog steeds,iemand willen vinden die haar echtheid wil nagaan. Hier enkele gegevens;volgt 4 jaar durend verpleegster school,nu,als laatste jaarstudent.benoemd tot,een der beste leerlingen,augustus 2013,begin eindexamen,tot …? maar voor eind 2013 afgestudeerd. Dan kan ze onmiddelijk full time beginnen met werken in hospitaal.waar ze die stage deed.Ik vond alleen regerings ziekenhuis? K`weet het Marcel,stage wordt niet gedaan. Gekregen naamschool=(Hohoe)?Nurse Training scool.Afgestudeerden krijgen een bachelor en sholarship diploma .Ik vond midwivery training scool in Ho?op internet…Van haar huis,neemt ze bus,20 minuten,om naar daar te rijden.Haar woonst=Gekregen postadres,p.o box 367 Hohoe v/r Ghana.ze gaat de zondagochtend, meestal naar de St Baptist Church. haar laywer is mr Barrister asate michael,maar niet op google te vinden,die in een sterk beveiligd gebouw,zijn kantoor heeft en samenwerkt met politie.ze heeft dit laatste w.end enige uren op proef gewerkt(kassierster )in Malcolm,gelegen op the ringroad.Die winkel is wel echt,2,3 jaargeleden was gebouw ingestort …Loonvoorwaarde zou 50 euro voor 2 dagen zijn,acht uur per dag. Full time,zou 500 euro zijn.en nu ik haar niet meer steun,heeft ze,schulden gemaakt bij straatkennis,die me gisteren sms gaf,met doe vlug iets om haar te helpen,want zit zelf in geldnood,en ze heeft mijn geld niet,dus,voordat ik haar gelaat met mes bewerk,help haar vlug,voor ze sterft. K Heb er niet op gereageerd,Marcel.Ik krijg geen connectie als ik naar int. providers bel,steeds nederl,talig inlichtingsdienst. bijv,Africaonline 021 246065 en 00 233 en 233 en + 233,allemaal uitgeprobeerd .Marcel,ik heb nog andere gegevens maar zou ik deze alleen in een prive moment met U willen delen,zoals haar echte naam,of dit nummer van die straatkennis die me sms gaf,maar dit lijkt me niet mogelijk,daar mijn e mail functie ontregeld is,alleen skype werkt.

Hallo

Ten eerste het telefoonnummer ( 021 ) was een vaste nummer van Accra het is geen mobiele nummer 021 bestaat niet meer het is nu 030 geworden alleen voor Accra. achter de 021 moet 7 nummers zijn… U heeft er 6… in totaal moet je 10 cijfers hebben en met de +233 ( 20 ) … moet er 12 zijn de 0 moet u weg halen. Scammer’s gebruiken de telefoonnummer maar een aantal keren en dan kopen ze een nieuwe.

Het gebouw ( Malcolm ) u bedoeld zeker Melcom ( shoping centrum/ supermakt ). In Accra is er één neer gestoord vorig jaar. Melcom is er in verschillende plaatsen.

Als ik u begrijp is ze bedreigt en u moet zo snel mogelijk geld sturen anders gaat ze dood … Haha dat is een plan om u onderdruk te zetten…en toch geld gaat sturen.

Ik heb op Google Earth gekeken over de kerk … maar er zijn er maar 4 in Ghana , Accra, Cape Coast, Wa en één onbekende plaats … geen één in Hohoe

U kunt een Privé bericht sturen. Klik op mijn naam, dan kom je bij mijn gegevens er staat in een rijtje " bericht sturen " daar klik je op en dan kan je een privé bericht sturen.

1 like

Hallo wereldwijzervolger

Ik wil even wat recht zetten, U zegt dat ze studeert als verpleegster… bij een verpleegsters opleiding heb je bij het laatste jaar wel een soort stage, In het laatste jaar gaat men 4 dagen in de week naar school en 1 dag in een ziekenhuis werken/ meelopen. dat is in Accra en Kumasi ( heb ik even nagevraagd )

1 like

@wereldwijzervolger

Ik moet me er uiteraard niet mee bemoeien maar wees verstandig en trap er niet in! Liefde maakt blind en dat weten oplichters maar al te goed…

@ Theiz

U mag er wel mee bemoeien en raad geven…

Ik ben ook van menig… Je kan nooit verliefd worden op een persoon die je nog nooit in het echt hebt gezien, en met elkaar leuke dingen doen, Verliefd worden van achter de pc bestaat niet ( alleen je mag die persoon wel )
In Ghana is ruim 90 % van de mensen die op Europese ( NL ) datings sites zitten scammer/419 en meestal zijn het ook nog eens mannen die voor doen dat ze vrouw zijn.

Tja, er is in Hohoe (spreek uit “Hoohoj”) geen Melcom te vinden. Er zijn intussen wel een 6-tal Melcoms in Accra, waarvan die in Achimota een aantal maanden geleden is ingestort. Hohoe heeft geen Ring Road; die is gelegen in Accra.

Jongens toch, lopen er nu echt niet voldoende vrouwen rond in Europa, dat je geobsedeerd bent door iemand in Ghana die je nog nooit in levende lijve hebt ontmoet, en waar je dan nog niet eens de tijd en het geld hebt om er even naartoe te gaan…

Hohoe is al iets beter dan die man die hier op het forum actief was en iemand uit Nkawkaw kende…

Er lopen wel degelijk eerste klas vrouwen rond in Ghana, maar die vallen heus niet voor de eerste de beste webcammer (don’t shoot the messenger!). En die zouden nooit ofte nimmer geld vragen van iemand die ze nooit ontmoet hebben.

PS. Van Accra naar Hohoe met de auto ben je toch al gauw een hele dag onderweg.

Hallo Antwerpen

het is lang geleden dat u eens weer op deze forum komt… en onze forum beheerde komt wel online maar schrijft niks… wij met de meeste ervaring… u blijft een tijdje weg en onze forum beheerde dus blijf ik in mijn eentje over om mensen info te geven. uiteindelijk bent u er eens weer.

Marcelvr,
Ik check bijna elke dag of er op dit forum correct wordt gecommuniceerd. En verder reageer ik alleen maar op onderwerpen, waarover ik daadwerkelijk informatie kan geven.
Prima als mensen eindeloos willen communiceren over de “echtheid van een vriendin”. Maar voor mij een lachertje, gezien de gigantisch internetfraude op dat gebied. Laat staan dat ik daar mijn tijd aan ga verspillen.
Maar voel je vrij; je reactie op andere onderwerpen zijn vaak erg informatief en worden, althans door mij, zeer gewaardeerd.

hallo bent u nog steeds actief in accra of hebt u iemand die daar woont?
met vriendelijke groet jan waslander

Ja hoor, ik ben nog steeds actief in Ghana. Maar zoals ik eerder op dit forum heb gemeld, ik houd me absoluut niet bezig met relaties.

hallo dat was ook niet mijn vraag. ik zoek iemand die in accra woont en betrouwbaar is als je iemand weet zou je dan mij in contact kunnen stellen met deze persoon via dit forum.
alvast bedankt voor het terug zenden reactie .
met vriendelijke groet jan waslander.

Gelieve geen emailadres te vermelden,mensen kunnen u altijd contacteren via een pm berichtje

Ik heb een mailtje gstuurd naar je e-mailadres.

Hallo Jan Waslander

mag ik weten waarvoor en waarom u iemand zoekt die in Accra woont en u wil graag in contact wil komen met die persoon. U schrijft 2 berichten die een beetje vaag zijn… zonder enige uitleg…
Ik wil graag meer info van u …

groet, Marcel

hallo marcel
het ging om een hereniging van een familie hier naar duitsland
maar er zijn intussen al zoveel dingen veranderd dat ik er voorlopig wel even beu van ben .
mee werking na adoptie ouders en dergelijke .
gaat allemaal om de vraag .
wie moet alles bekostigen
daaar ik de fam in munchen heb aangeschreven en geen antwoord terug heb ontvangen stel ik alles uit tot nader order.
met vriendelijke groet ,
jan waslander.

Hallo,
Ook ik geloof er niet in zie hier verhalen staan wat zo herkenbaar is maar ja hoe vertel je dat een kennis van die bezig met een vrouwtje uit Ghana die dus ook geld wil hebben voor het visum ze zegt dat haar man oveleden is en dat zij van oorsprong uit austalie komt maar in Ghana werk als vrijwillegster in het ziekenhuis al daar hij spaart nu voor dat geld we weten allemaal dat het geld en zij nooit meer terug komt maar hij is iedere dag met haar aan het mailen …
Nu hoord eik dat en ben op onderzoek uitgegaan ze heet Christiana Nyarko misschien kent iemand die naam …
Ze heeft facebook maar staat maar 1 foto op en 1 vriend tuurlijk mijn kennis zal de link erbij doen zien jullie de foto van haar wie weet heeft iemand ook contact met haar …Redirecting...
Hoe krijg ik nu die man aan het verstand dat hij genept wordt …
Groetjes Jolanda