De crash

Echt hoor Hans, ik ga totaal geen discussie met je aan (je zegt over tot 3 keer toe geen discussie te willen aangaan, maar post er wel constant beerichten over…), maar volgens mij ben jij degene die je bronnen moet checken. Het KLOPT gewoon niet wat je zegt. Kijk maar eens op de sites van de IND, de Nederlandse ambassade in Turkije, www.buitenlandsepartner.nl. Of wijs mij aan waar dit zwart op wit staat. Want zeggen dat het zo is kan iedereen. Iedereen die een verblijfsvergunning voor Nederland heeft, toeristenvisum, MVV, VVR, whatever, mag komen met elke willekeurige maatschappij. Ik ken heel erg veel mensen die een eerste keer naar Nederland zijn gekomen waaronder mijn eigen man, en die kwamen allemaal niet met THY. Echt niet.

Ik ga er geen discussie over aan maar door dit soort verhalen is er zoveel onduidelijkheid.

En ieder weldenkend iemand zal begrijpen dat dit niets zegt over mijn medeleven met de slachtoffers en hun familie en vrienden, maar ik help graag onduidelijkheden uit de wereld.