Laat ik nou net een uur voor de crash een ticket hebben geboekt bij TA. Echt nog nooit eerder daar rechtstreeks geboekt…! Hoe is t mogelijk.
Ik leef uiteraard ook erg mee met iederen die er op wat voor manier dan ook bij betrokken is. Echt vreselijk zoiets en angstaanjagend.
Echt heel erg wat er is gebeurd.
Ik wil even zeggen dat ik, ondanks dat de precieze oorzaak nog niet bekend is, respect heb voor de piloten. of het nu dom geluk was dat zij hier (op het weiland) terecht kwamen en niet op de snelweg of zwanenburg, of dat het echt puur goed instinct was, ik vind het toch wonderlijk dat er “maar” 9 doden zijn gevallen. natuurlijk is dit al te veel, maar als je je bedenkt hoeveel slachtoffers er hadden kunnen zijn, wil ik toch wel echt even mijn petje afnemen voor de piloten…
verder blijf ik zeggen dat henk westbroek zo’n ongelooflijke mazzelpik is, alleen maar omdattie “te lui was” om vroeg op te staan… misschien toch ook een instinct?
ten derde heb ik gister op het nieuws gezien dat de westborough baptists (ik geloof dat dit de naam is, zoniet, verontschuldiging) de begrafenissen willen gaan verstoren van de “goddeloze turken” die zijn omgekomen bij deze crash. Nou toen ging echt mijn haar recht overeind staan. Hoe disrespectvol kan je zijn. Het is echt een schande als dat echt zal gebeuren, in wat voor wereld leven we dan, als de ene partij na zo’n verlies bij de andere partij de boel een beetje gaat lopen tarten.
maargoed, ik vind het heel erg wat er is gebeurt, maar toch mogen we van geluk spreken dat het niet zoveel erger is als dat het had kunnen zijn…
Eerbied voor iedereen die is overleden, en medeleven voor alle overlevenden en nabestaanden.
Echt hoor Hans, ik ga totaal geen discussie met je aan (je zegt over tot 3 keer toe geen discussie te willen aangaan, maar post er wel constant beerichten over…), maar volgens mij ben jij degene die je bronnen moet checken. Het KLOPT gewoon niet wat je zegt. Kijk maar eens op de sites van de IND, de Nederlandse ambassade in Turkije, www.buitenlandsepartner.nl. Of wijs mij aan waar dit zwart op wit staat. Want zeggen dat het zo is kan iedereen. Iedereen die een verblijfsvergunning voor Nederland heeft, toeristenvisum, MVV, VVR, whatever, mag komen met elke willekeurige maatschappij. Ik ken heel erg veel mensen die een eerste keer naar Nederland zijn gekomen waaronder mijn eigen man, en die kwamen allemaal niet met THY. Echt niet.
Ik ga er geen discussie over aan maar door dit soort verhalen is er zoveel onduidelijkheid.
En ieder weldenkend iemand zal begrijpen dat dit niets zegt over mijn medeleven met de slachtoffers en hun familie en vrienden, maar ik help graag onduidelijkheden uit de wereld.
dames en heer
gelieve enkel reactie’s te plaatsen over de vliegtuig crash van dinsdag 24 feb. 2009
verdere wel of niet discussie’s kunnen hier gevoerd worden.
Alle quotes van iedereen over wel of niet verplicht met Turkish Airlines vliegen bij 1e verblijfsvergunning staan in de eerste post