De crash

Beste Lezers,

We volgen het allemaal deze dag,mijn medeleven,steun gaat uit naar de nabestaanden van de overledenen,gewonden die elders in ziekenhuizen liggen en vechten voor hun leven.

Turkish Airlines heb ik altijd als ‘‘veilig’’ beschouwd,een staatsbedrijf;Onur was in opspraak in het verleden.

Het treurige is dat Turken die voor de 1e keer een verblijfsvergunning hebben verkregen met deze organisatie moeten vliegen naar Nederland.

De eventuele oorzaak zal op zich wachten,maar neemt niet weg dat het gebeurt is.

Jullie beheerder…een zwarte dag voor Turkije en Nederland.

Pfoe, zeker een heel zwarte dag.

Heel veel sterkte voor de nabestaanden en mensen die nog voor hun leven vechten…

Ik vond dit ook een hele rare dag. Een zwarte dag in meerdere opzichten.

Ook ik wil mijn medeleven betuigen aan al die mensen die familie, vrienden of kennissen hebben verloren, of die hierbij betrokken zijn. Heel veel sterkte gewenst.

Hans mooi gesproken, en ik sluit me aan bij jou!

Heel tragisch hoor!:frowning:
Ik heb het nieuws ook gevolgd…ofja werd dr mee wakker zette de tv aan en goeiemorgen…een vliegtuigcrash!

Hans : dat heb je mooi verwoord. Ook ik ben al de hele dag van slag en uiteraard gaat mijn medeleven uit naar de nabestaanden en alle gewonden en hun familieleden.
Ja, je hebt gelijk, ook mijn “zoon” moest met Turkish airlines komen, stuurde ook meteen een sms, daar was ook veel verdriet om dit tragisch ongeluk

Welke maatschappij of uit welk land dan ook: dit is altijd tragisch.

Ik ben wss 1 van de weinigen (?) die het ongeluk op Las Palmes bewust heeft beleefd. Ik kende een stewardess op die vlucht, ze had besloten te stoppen met vliegen omwille van prive redenen. Het zou haar laatste vlucht zijn… helaas, het WAS haar laatste vlucht…

Voor alle betrokkenen bij deze ramp: heel veel sterkte.

Welnee, waar haal je dat vandaan?

Ik sluit me aan bij de woorden van Hans.

Ik ben erg onder de indruk, vooral ook omdat ik regelmatig met Turkish airlines (en hetzelfde vluchtnummer) naar Antalya gevlogen ben met een tussenstop in Istanbul. Ik heb al last van vliegangst, ondanks dat ik al zo vaak gevlogen heb en dit draagt niet bij.

Ik sluit me ook bij de woorden van Hans aan.

Heel veel sterkte voor iedereen !

Ook mijn medeleven gaat uit naar de slachtoffers en familieleden van dit vreselijke drama.

De hele dag heb ik het gevolgd, ik kreeg van Cyn een berichtje rond 10.50!
het is raar, onwerkelijk. Meteen al die negativiteit erom heen!

Mensen die verdwaasd rondlopen op Schiphol, mensen die in onzekerheid leven
Wel overledenen, geen overledenen…Turkije zelf negatief in beeld, omdat er dingen gemeld zijn die niet klopten
Het is raar…heel raar…

Al sinds gister leef ik in mn hoofd met de mensen mee, denk aan het verdriet van de nabestaanden, personeelsleden/cabinepersoneel… het is een heel zwarte dag!!!

Mijn hart huilt…

Ook ik heb gister de hele geprobeerd het nieuws te volgen op mijn werk… mijn collega uit het ander kantoor belde… Cyn er is een toestel neergestort op Schiphol… Sinds dat telefoontje kon ik alleen maar denken aan die arme mensen aan boord, de paniek, de pijn… maar ook vooral aan de mensen die het helaas niet hebben overleefd… Mijn medeleven gaat uit naar alle slachtoffers, gewonden, familie, nabestaanden…

Het zal je maar gebeuren!!!

(overigens dat je MOET vliegen met Turkish Airlines is niet juist, een kennis van mij kwam gewoon met Sunexpress, maar goed wat maakt het uit?? Nu was het turkish airlines, de volgende keer weer een ander…)

Ook mijn medeleven gaat uit naar de slachtoffers,gewonden,familie,nabestaanden en natuurlijk ook de hulpverleners…

Heb er ook nog nooit van gehoord dat mensen die een visum krijgen met TA moeten vliegen.

Ook mijn medeleven gaat uit naar de slachtoffers, nabestaanden, gewonden en hun families. Wens hun allen sterkte.

Ook ik kreeg een telefoontje op het werk van N. Meteen het net op voor de berichten en tussen de bedrijven door het laatste nieuws proberen te volgen. Vreselijk!!

Ook mijn medeleven gaat uit naar de slachtoffers en familieleden van dit vreselijke drama.

Meref,

Het is zo;na toestemming 1e keer dan moeten ze boeken bij TA,krijgen ze daarna wederom toestemming dan zijn ze soepeler qua maatschappij,dan kun je kiezen uit andere maatschappijen;maar TA is standaard voor 1e bezoek.

Ik weet werkelijk waar niet waar je die informatie vandaan haalt Hans. Wellicht dat het (heel!) lang geleden was, maar het is nu echt niet meer zo, ik spreek uit ruime ervaring. Heb hier ook nog nooit van gehoord en durf wel te zeggen dat ik behoorlijk wat van visa en verblijfsvergunningen afweet.

Maakt niet uit meref,je denkt er anders over

Gaat me nu om de nabestaanden die in onzerkerheid zitten, discussie ga ik nu niet aan,ik denk wel beter,Dames,we steunen de jongens die omgekomen zijn die een verplicht ticket moesten kopen om naar nedeland te komen je

Ik denk meer dan jij,Meref,ook qua ervaring ter plaatse…na 5 jaar

Hans : steun voor deze mensen is nu idd zo veel belangrijker