Hey!
ik ga volgend jaar apr/mei naar China? Jij ook, misschien n stukje samen reizen?!
sara, amsterdam, 34, manager Albert Heijn, single, relax, cultuur, natuur, wijntje…avontuur!
Hey!
ik ga volgend jaar apr/mei naar China? Jij ook, misschien n stukje samen reizen?!
sara, amsterdam, 34, manager Albert Heijn, single, relax, cultuur, natuur, wijntje…avontuur!
Hi Sara,
Ik wil volgend voorjaar ook weer naar China, dit keer via smogstad Beijing per trein naar Xi’an, Luoyang, Nanjing, Suzhou en Shanghai. Misschien is deze route ook interessant voor jou als deel 1 van je trip? Je zou vanaf Shanghai dan bv verder zuidelijk kunnen gaan richting Yangshou/Guilin en HK.
Groeten, Eric
Hoi eric! Ook weer? Je bent er al geweest? Waar? Wanneer ga je?! Ik twijfel nog wanneer te gaan…
Hi Sara, ik stuur je als antwoord even een persoonlijk berichtje.
Oke!![]()
Hey Sara.
En heb je al definitieve plannen gemaakt? Ik ben mogelijk ook van plan naar china te reizen. Heb echter de route al bedacht😀 ben 34 jaar en kom uit Tilburg. Hoor graag van je gr. Cathy
Via Wereldwijzer app
Hey! Reageer net op jouw bericht hahaa!! Ik ga zowieso naar China! wat word je route? Misschien verder kletsen via pm
Hallo Azieazie!
Ook ik wil in April/mei naar China. Welke route heb je in gedachte?
ps. Ik ben een dertiger wonend in Amsterdam. ![]()
Hi!! Waar in Amsterdam? :)… Die periode ga ik ook precies! Leuk!ben zeer druk bezig met route bepalen, na de domper dat ik maar 4 weken daar mag reizen… Ik denk nu aan de transmongolie express erheen… Maar das met zn tweeen n stuk beter te behappen… Dus ben nog aan t rekenen… Zowieso Beijing… Einde: of hongkong… Of naar Nepal kant… En jij?
Ja hier ook starten Beijing en einde Hong Kong. Nepal nog niet overwogen. Hoe lang gaan jullie reizen. Ik kan enkel een maand eruit op mijn werk. Ik heb en kennis in zuid china wat ik natuurlijk ook ff langs wil. Grappig dat we elkaar allemaal benaderd hebben. Hebben jullie al tickets?
Via Wereldwijzer app
Ik woon in de baarsjes. Ik wil sowieso naar Beijing en Shanghai.Verder ben ik nog aan het kijken wat ik van het platteland wil zien.
Nog geen tickets. Wel aangemeld voor de prijsalarm van Skyscanner.
Hong Kong twijfel ik nog over.
Hoelang wil je gaan? Btw ben je man/ vrouw? Ik heb drie maanden en hoop dus te starten met transmongolie express… Dan vanuit Beijing verder en na china nog 1 land kiezen… Nog geen ticket geboekt. Wacht nu op offerte van trans express…
Ik ben een vrouw. Ik heb maar 1 klein maandje.
Zal morgen meer vertellen over mijn wensen en wanneer ik zou willen gaan. Ben nu met meerdere dingen bezig. Praat niet zo lekker. ![]()
Wel gaaf hoor Azieazie als de transmongolie express doorgaat.
Prima, spreek je morgen! ![]()
fijne avond!
Thanks! Fijne avond en tot morgen.
nee nog niet … Wat wil jij graag in je reis?! wat voor type ben je? ![]()
Ikzelf vind alleen reizen geweldig. Daarentegen vind het ik het ook erg leuk om mensen te leren kennen onderweg. Ik ben absoluut geen type om naar de bar te gaan tot 5 uur s ochtends. Ik drink dan liever n wijntje tot laat in de avond, maar verkies dan de ochtend in n plaatsje meemaken boven brak in bed liggen. Ik ben gek op fotografie dus hier neem ik ook de tijd voor… Ik ga graag low budget en mijn uitdaging is dan ook om lekker goedkoop te reizen. Ik heb veel vaker alleen gereisd en daardoor ook wel zen met mezelf… Ik vind kwaliteit belangrijker dan kwantiteit in reizen. Dat betekent voor mij dat ik liever het land goed zie van wat ik zie, hoor en ruik dan dat ik de marathon reis zonder te beseffen waar ik ben ik geweest etc… ik ben erg relaxed als t gaat om anderen in hun waarde laten omdat ik zelf ook graag in mn waarde gelaten word, dat is in mijn ogen ook t bekangrijkste van samen reizen. Feit is gewoon dat je beide totaal verschillend bent en andere ideeen hebt… Accepteer dat en geef de ruimte aan elkaar… Dus doe je eigen ding… Dat doe ik nl ook gewoon :)… Verder ben ik actief en vrolijk…
zoiets… ![]()
Ik heb zelf dus nog niet hele concrete plannen. Ook ik kan prima alleen reizen. Ik vind het leuk om dingen zelf uit te zoeken. Ik hou erg van cultuur en mensen. Meestal doe ik een mix van toeristische dingen (must sees) en niet toeristische dingen. Ik kan gewoon met een broodje ergens in een wijkje op de bank zitten en genieten van alles wat er gebeurd. Of gewoon genieten van mijn eigen gedachten :P.
Ik probeer goedkoop te reizen. Ik geef mijzelf een strak budget en het is de uitdaging het daarmee te redden. Ik hou van een schoon en veilige slaapplek. Daar hoeven absoluut geen luxe dingen in te zitten. Ik ben vooral buiten en spaart mij weer geld uit.
Ik ben heel relaxed en vind elkaar in waarde laten belangrijk.