Trans mongolie express

volgend jaar ga ik richting China… En dit ga ik met deze trein doen… Heb jij ook dit plan en lijkt t je leuk om deze samen te ondernemen? Stuur dan n berichtje.

sara.35.amsterdam

Dag Sara,
Zojuist lees ik je berichtje. Wat jij volgend jaar wil doen, daar ga ik over 11 dagen mee beginnen.
Amsterdam-Bangkok in 60 dagen. Ik heb een aantal weken onbetaald verlof en wil in de toekomst beginnen vanaf Bangkok via een andere route terug. Dus wederom China. en dan richting Kazachstan vanuit China. Kijk eerst maar naar mijn site:
pietvanderlaan.waarbenjij.nu

Groeten
Piet

Veel plezier!!

Hi Sara

Ik ben wel benieuwd naar je plan, wanneer denk jij te willen vetrekken en hoelang wil je gaan?

Gr Vera ( 32,Arnhem. Landen als: India , Thailand, maleisie, Hongkong, new York, Jordanië heb ik bezocht)

Via Wereldwijzer app

Hey!.. Ik ga april. ( 26 sept ga ik m boeken bij tiara tours in Breda)… Daarna China doorreizen en nog een land of twee… Ik reis normaal alleen maar zo n treinreis is misschien leuker met zn tweeen… Wanner wil jij gaan?

Hi sara,

Ik ben een jonge, oudere backpacker. Ik ben ook van plan om de Tme te gaan doen en daarna nog een mnd of 5 verder te gaan.
Meestal reis ik alleen, maar het is wel leuker om de treinreis met gezelschap te doen waar je mee kunt praten.
Ook ik wil in april gaan en bij tiara boeken.

Landen waar ik geweest ben, Thailand,Maleisie,Indonesie,Vietnam,Brazilie,Venezuela en Argentinië

grts Edwin