Trans Mongolie Express november 2011

ben jij iemand die graag deze trein reis wilt beleven … maar geen vrienden die willen of tijd hebben ivm werk,partner,…
dan ben ik de geknipte persoon om met jou te gaan …
vanaf november ben ik vrij om te gaan en staan waar ik wil
en wil dus vanaf deze periode graag de trein opstappen richting beijing met een tussenstop in irkoetsk en ulaanbaatar …

dus lijkt dat je wat … of wil je meer informatie… dan hoor ik het graag …

groetjes myriam …

Hoi,

heb je de reis al gemaakt… ik wil de eerste 3 weken van juli deze reis maken…

groet,

Xander

hey,

ik zou deze reis graag eind oktober of begin november maken …
eerder kan ik niet

myriam

he Myriam,

Ik ga deze reis volgende maand doen, de westerlingen worden bij elkaar ingedeeld, misschien is het een idee om wat mailtjes naar verschillende aanbieders te sturen om te vragen of er nog meer mensen voor die periode geboekt hebben, en dat je dan misschien via hun kan vragen of de andere reizigers interesse hebben in een reismaatje,

als je nieuwsgierig bent naar mijn belevenissen op de TME, kan je is kijken op mijn blog http://www.waarisdezetijgernu.reismee.nl alvast wat voorpret,

groetjes Ricky

Hoi Mirjam,

Zelf heb ik ook vrij genomen va eind oktober tot eind november. Ik kan 4 en een halve week reizen. Op dit moment ben ik nog een beetje aan het orienteren want eigenlijk geen keuze maken waar ik nu echt graag naar toe wil. Laatste idee was om China en Tibet te doen, maar georganiseerd gaan de laatste reizen tot eind September en dan ik geen vrij nemen.

Vorig jaar ben ik in mn eentje naar Maleisie en Indonesie geweest, jaar daarvoor met 2 meiden naar Argentinie en Brazilie. Heb wel redelijk wat ervaring en ben heel avontuurlijk ingesteld. Een stukje van Mongolie zien lijkt ook te gek! Ik weet niet het fijne vd TSE maar begint deze in Rusland (Siberie)? Moskou lijkt me ook te gek om te zien!

Hoe lang wil je erover doen? Wil je eindigen in Being? Of wil je meer zien van China? Is het mogelijk om met de TSE hop on en hop offen?

Ben 31 jaar, vrouw en woonachtig in Den Haag.

Mijn emailadres: [EMAIL=“Jeannette.kirkham@hotmail.com”]Jeannette.kirkham@hotmail.com

Groetjes, Jeannette

Hoi Xander,

ga jij de reis in je eentje maken of met een groep? Ik wil ook graag in juli naar MOngolië, heb inmiddels offerte van Tiara Tours binnen maar wil liever niet alleen!!

Mvg Marg

Ik zou er bij de planning ook goed rekening mee houden dat het na september ontzettend koud kan worden in Mongolië. Mei-augustus is qua temperatuur wel de beste reistijd.

De TME staat ook hoog op mijn lijstje, maar door omstandigheden komt het er dit jaar nog niet van.

Nee, dat kan niet. Je kunt niet voor het hele traject een kaartje kopen en er dan uit gaan als je dat wilt en de volgende trein weer nemen. Je moet dan voor elk traject een los kaartje kopen, dus het is het handigst om voor je vertrekt te bepalen waar je uit wilt stappen en voor hoe lang, en dan meteen je tickets kopen.

Er ligt een natuurgebiedje in het Baikalmeer (op een paar eilandjes), waar je ook een aantal dagen kunt verblijven, lijkt mij heel mooi (word weer enthousiast van alle ideeën…)

Ik wil deze reis graag in juni doen. Iemand interesse om dan te gaan?

groetjes,
Petra

Ik heb de reis reeds geboekt bij tiara…vertrek 0p 2 juli 2011 en terug op 22 juli…wie reist er mee?

Hoi Petra,

is dat de reis met het Nadaam festival en de uitstap naar de woestijn.
Ik heb de offertes al in huis maar wilde de reis niet in mijn eentje boeken.
Ik ben een vrouw van 60 jaar, mocht je interesse hebben wil je dan contact met me opnemen.

Groet
Margreth

Beste Margreth,

Dank voor je berichtje.

Dat festival is in juli. Ik wil graag in juni de TME doen. Ik ontvang binnenkort een offerte van Tiara.

groeten,
Petra

Hee Xander, ik vlieg 3 juli naar Moskou en stap dan 5 juli op de trein. Op welke dag stap jij in de trein?
Groetjes,
Jonne