Who’s in? Ik wil heel graag nog een keer deze geweldige treinreis maken, door Rusland, Mongolië en eindigen in China. Het lijkt me een stuk gezelliger om dit samen met iemand te doen.
Ik ben 30 jaar, werk en woon in Amsterdam.
Ik heb al veel gereisd, zowel samen als alleen! Ik hou van avontuur en budget reizen.
Ben je tussen de 25 en 35 jaar en zin om mee te gaan? Let me know :)!
Hey, ik heb verlof van 8 sept tot 6 oktober. Vanwaar ben je als ik mag vragen? Heb je plannen om door te reizen eventueel of is het louter en alleen de treinreis? Groetjes sophia
Ik ben 30 jaar, werk en woon in Amsterdam.
Ik ben nog geen concreet plan, maar doorreizen is absoluut een optie
Wat zijn jouw plannen??
Hoe oud ben jij en waar kom je vandaan :)?
Hoi, ik ben ook 30 en zou ook hééél graag dezelfde reis maken! Staat al een tijdje op m’n bucket list, maar alleen lijkt me inderdaad minder leuk. Mocht je nog iemand zoeken, dan kom ik graag in contact Gr Chantal
Goedemorgen Chantal! Wat leuk…
Ik zit ook erg te twijfelen of ik dit treinsreis wil gaan doen of rondreizen in bijvoorbeeld India/Filipijnen.
Hoelang en wanneer zou jij weg kunnen?
Ik zou graag in de zomer (juli/aug) weg willen of anders in het najaar. Beide periodes max 4 weken, meer kan ik niet vrij krijgen op m’n werk. Filippijnen lijkt me ook leuk, maar de zomer is niet zo’n goede reistijd…
Haha nee ik ben er nog niet uit. De treinreis lijkt me nog steeds heel gaaf. Mongolie lijkt me ook zo mooi.
Als zou dat ergens in september zijn.
Heb jij ondertussen al plannen gemaakt?? Wil jij de treinreis nog steeds doen? Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee van prijzen, weet jij daar iets van?
Ik wil de treinreis nog steeds heel graag maken! En de zomer is ook een goede reistijd om te gaan, dus ben me aan het oriënteren. Maar ik heb je even een pb’tje gestuurd
He ladies, leuke plannen! Zou zelf ook graag naar Azie gaan dit najaar (eind sept, okt, nov). De treinreis lijkt me een mooi begin! Verder staan Nepal en Bali ook nog op m’n wensenlijstje. Genoeg ideeen dus. Maar het lijkt me wel veel leuker om (een deel) samen te reizen ipv alles in m’n eentje.
Hoe gaat het met jullie voorbereidingen? Lijkt me leuk om in contact te komen. Misschien een idee om eens af te spreken? Ik ben trouwens 33 jaar en woon in Haarlem.
Hey Judith, bij ons zijn er helaas nog geen plannen omdat we niet gelijktijdig vrij konden krijgen.
Ik wil nog steeds heel graag vanaf september op reis. Ik ben wel al in Nepal en bali geweest. De treinreis lijkt me nog steeds heel leuk. Maar ook myanmar of de Filipijnen.
Heb jij al concrete plannen en weet je al of je vrij kunt krijgen van je werk?
Groetjes