Mongoliè Express

Ik, vrouw 61 jaar, wil graag in juli, i.v.m. de Nadaamfeesten, met de trein van Moskou naar Mongolië en dan door naar Bejing. Ik ben 61 jaar en zoek reisgenoten.
Gr. Marg

Beste,

Graag zou ik ook deze reis maken - doorreizen tot in Nepal.
Ben zelf 60 jaar en woon in België.
Het vertrek in juli past echter niet - mijn planning was te vertrekken in oktober.

Laat eens iets weten.
Groeten

Beste Teka,

ik wil echt vertrekken in juli i.v.m. het grote festival in Mongolië en ook vanwege de temperaturen.
Veel succes met je reis.

Gr. Marg

Beste,

Dank voor het antwoord,

Veel succes met de reis.

Groeten

Teka

Hallo Teka

Ik heb zo ongeveer de hele wereld bezocht behalve Rusland, China, Tibet en nog enkele andere. Ik wil in Juli deze landen reizen oftewel met de Trans Momgiolia of vanuit Bangkok met trein en bus.
Mischien wil je corresponderen en dan zien we verder. Ik woon nu in Egipte. Ik ben in Mei enkele dagen in NL.
Groeten/
Ronald

Het leven is als een grote lange reis in een trein die maar eenmaal stopt waar je wordt verzocht uit te stappen.

Beste,

Dank voor uw reactie.

Waarschijnlijk zal ik vertrekken vanuit Moskou met de trein (Vladivostok- Beijing en dan met de wagen of bus van Lhasa naar Kathmandu).
Er is nog geen vaste planning gemaakt.
Ter info: ik woon deels in België - Slovakije en Nepal.
ben 60 jaar oud of jong.
ben rentenier ( mijn budget wordt bepaald door de economische achtergrond - en het ziet er niet zo goed uit).
We zullen nog een beetje afwachten en dan een beslissing nemen.
laat eens iets weten.

Groeten,

Teka

dag allen die al ´bijna´ naar Mongolië afgereisd zijn…
Heb net even de festivaldata bekeken. Dat betekent begin juli al vertrekken.
Lukt me, ook net 60, niet kan pas na de 20ste.
Ben dus alternatieven aan het zoeken.
Alleen naar Lhasa gaan is een te dure optie voor me.