Ik houd ontzettend van reizen en ik zoek een vrouwelijk reisgenootje die met mij de transmongolie-express wil doen in september/oktober 2013 (niet te verwarren met de transsiberie-express :P, die niet in China maar in Rusland eindigt). Ik zou eerst graag Sint-Petersburg & Moskou willen bezoeken, en eenmaal in de trein zou ik graag in Mongolië de trein verlaten en eventueel nog een keer in Rusland.
Ik ben een studente, ben 22 jaar en kom uit het noorden van het land. Ik heb al enige reiservaring (ZO-Azie en China o.a.) maar wil graag nog veel meer van de wereld zien .
Lijkt het je leuk om met mij de transmongolie-express te doen, laat dan even een berichtje achter!
Voor mijn afstuderen ben ik op zoek naar een onvergetelijk avontuur en de transmongolië-express lijkt mij daar uiterst geschikt voor!
Ik ben een studente van 25 jaar uit België, ik ben niet heel erg ervaren (vooral begeleide groepsreizen gedaan) maar ik ben er zeker van dat mijn enthousiasme, flexibiliteit en zin voor avontuur dit zullen compenseren.
Als je het ziet zitten om deze reis met mij te doen (of niet), laat mij iets weten aub.
Ik zit me ook in te lezen in de Trans Mongolie Express met eindpunt Beijing. En vanuit daar heb ik nog geen plan bedacht. Ik zou een paar dagen in Moskou willen verblijven en een tijdje in Mongolie. Vertrek zou ik graag in augustus doen maar ik ben flexibel. Ik heb veel (georganiseerd) gereisd. Dit jaar ben ik voor het eerst in mn eentje en ongeorganiseerd naar Nepal gegaan voor 6 weken, dit was een unieke en fantastische ervaring maar voor deze trip zou ik graag een reisgenootje willen. Ik ben 28 en woon in Amsterdam.
Volgens reissites over Mongolië zijn de beste periodes qua temperatuur en weersomstandigheden mei, juni en september. Daarom lijkt mij eind augustus & september de beste periode. (Ik denk dat oktober al wat koud gaat zijn en ook vroeg donker?)
Ik zou graag doorreizen tot Beijing, als ik dan toch op die trein zit en zo “dichtbij” ben.