Reisgenote transmongolie-express okt/sept 2013

Heey!

Ik had dit bericht ook in het reisgenotensubforum geplaatst, maar ik dacht, wellicht zijn hier meer Ruslandliefhebbers te vinden.
Ik ben op zoek naar een reisgenote die met mij de transmongolie-express wil doen in september/oktober 2013 :slight_smile:

Ik ben een studente, ben 22 jaar en kom uit het noorden van het land. Ik heb al enige reiservaring (ZO-Azie en China o.a.) maar wil graag nog veel meer van de wereld zien!

Lijkt het je leuk om met mij de transmongolie-express te doen, laat dan even een berichtje achter! :slight_smile:

Groetjes

Heey!

Ik ben Isabeau, 21 jaar en ook opzoek naar een leuke reisgenoot. Ik wil vanaf September voor 7 tot 8 maanden op reis gaan. Ik wil beginnen om naar Moskou te reizen en hier op de Transmongolië Express te stappen om daarna nog een tijd in China rond te reizen, tijdens de treinreis wil ik graag uitstappen in Mongolië.*

Nu zoek ik hiervoor nog een reisgenootje om mijn ervaringen mee te delen, en daarnaast is het fijner en veiliger om met iemand samen te reizen.*
De landen die ik graag zou willen bezoeken:
China
Tibet
Nepal
India
Birma
Australie

Ik zag jou bericht en dat sprak mij wel aan, ik weet niet wat jou plannen zijn nadat je china hebt gezien? Hoelang ben je van plan om in china te blijven?

Hey Isabeau! Leuk dat je reageert, ik ga iets korter op reis, maar ben ook van plan om in september te vertrekken. In half oktober/november ga ik echter nog naar Indonesie met een ander, dus ik zou niet gedeeltelijk met je mee kunnen reizen, maar het zou wel een idee zijn om de Transmongolie-express samen te doen en nog een gedeelte van China en Tibet? :slight_smile: september en oktober dus ongeveer…
Anders mail je me even : berber _ xanta 9 @ hotmail . com. Dan kunnen we wat ideeen uitwisselen?

Hey Berber,