Transmongolie-Express

Hoi hoi! :chin:

Ik ben van plan om voor een tijdje richting Azie te vertrekken om daar een reis te maken van China naar Indonesie.
Mijn bedoeling is om met de Transmongolie Express naar China te gaan om zo ook een gedeelte van Rusland en Mongolie te bewonderen. Echter, zou ik deze reis in de Transmongolie-Express (van Rusland naar China, door Mongolie) graag met een reisgenoot plannen.
Vanaf daar zijn we ieder vrij om te gaan en te staan.

De planning is om in februari te trein te pakken. Is er toevallig nog iemand die het zelfde van plan is, en het leuk lijkt om samen te reizen?

Ik hoor van je!

Groetjes Babs

Hoi Babs,

Dit klinkt erg leuk!
Ik wil ook rond februari gaan reizen, maar heb tot nu toe nog niet echt iets vastgesteld, behalve dat ik naar Azië wil :stuck_out_tongue:

Ik ben 21 jaar, man, makkelijk met alles, ga voor natuur en cultuur en af en toe een club pakken lijkt me erg leuk.

Wat zijn je ervaringen met reizen?

Als je interesse heb, wil je dan een berichtje naar mij sturen? Dan praten we daar verder, of anders op MSN of iets dergelijks.

Groetjes,
Ruben

Dag Ruben,

Leuk van je te horen…
Wellicht kunnen we eens mailen? Ik ben niet erg msn actief ;)…

Ik ga eerst even uitzoeken of ik jou mail adres kan vinden in je profiel en anders zet ik hem er zo onder in een nieuw bericht…

Groetjes Babs