Hallo!!
Voor mij staat het al vast. Begin september vertrek ik met de Trans Mongolië Express.
Ik zou deze trip bij Tiara boeken…na lang zoeken lijken zij mij één van de beteren qua prijs/kwaliteit. Natuurlijk zit je op de trein steeds met een éénpersoonskamertoeslag die toch vrij hoog is, vandaar dat het misschien een optie kan zijn om dit met twee te boeken.
Ik zou op 5 september de trein nemen vanuit Moskou, met vervolgens een stop in Irkoetsk en dan in Ulanbaator, waar ik toch iets langer zal verblijven dan wat het startpakket van Tiara aanbiedt.
Ik ben een vrouw van 27. Ben jij net zoals mij op zoek naar een reispartner tot in Mongolië/Peking om zo wat kosten te besparen (en met twee is ook altijd veel leuker uiteraard), laat het mij snel weten want ik zou graag heel binnenkort mijn reis boeken.
Groeten
Hey, tof dat je met de peking express gaat!
Ik ga hem zelf ook doen, maar begin volgend jaar.
Mijn reis is geboekt, of ga ik boeken, bij http://www.trans-sputnik.nl/ zij waren het goedkoopst en hadden geen 1 persoons toeslagen.
Hey jammer dat je in september gaat anders hadden we misschien samen een stuk kunnen doen. Ik vertrek 13 juli al.
Groetjes Janneke
Hoi, ruig wat je wilt ondernemen!! Ik ben zelf ook aan het plannen voor een rondreis door zuid of oost Europa te maken. Maar dit hier bevalt me veel beter.
Mijn naam is Jerome ik ben 32 jaar en kom uit Maastricht. Ik ben een spontane ondernemende man die van rondreizen houd, ik heb wel een aantal vragen voor je over de reis heb jij toevallig skype? Mijn Skype naam is bohemian1979.
Groeten Jerome
Hallo,
wat een goed plan! Zelf vind ik (vrouw, 30, uit rotterdam) het een aantrekkelijk idee om mee te gaan maar het is net een week te vroeg. Heb je al geboekt?