Rondreizen door China mei/juni

Hallo! Ik ben een gezellige meid van 23 jaar en ik ga begin mei voor 7 weken rondreizen door China. Helaas heb ik nog geen leuke reisgenoot gevonden… Spreekt dit je aan reageer dan snel! : Shanghai-Beijng-Xian-Yangshou-Chengdu-Kunming-Hong Kong en ook kleine dorpjes, backpack, bus, trein, boot, vliegtuig, veel lol maken, van hostel naar hostel , af en toe lekker beetje luxe. Ik hoor het wel ! Groetjes Mo.

hoi mo
wil je bijme in maroko !

hey,

ik ben in china begin april… je plan lijkt me fantastisch, maar voor zo’n grote toer hebben wij helaas geen tijd… tips misschien? wij gaan voor twee weken, en vertrekken uit beijing

groetjes, en fijne reis

ni hao mo,
ik studeer nu in china, maar het lijkt me leuk om met je wat meer van china te zien !
misschien kan je me toevoegen op msn, tedoonk@hotmail.com
kunnen wat meer over elkaar te weten komen !

groetjes ted

hoi,
Ik kom 9 april in beijing en wil na een kleine week in de stad in 3 weken verder trekken naar hong kong. Komt dat een beetje overeen met jullie plannen? Ik hoor het wel.
groet, Christiaan

Hi Mo,

Ik ben ook 23 en wil eind april/ begin mei op reis… to half juni. Ik was van plan om naar Australie te gaan, omdat ik alleen op pad ga. Maar de trip die jij in gedachten hebt brengt mijn qua nieuwe indrukken denk ik veel meer. Ik wil ook graag de niet al te toeristische plekjes doen. Het gaat mij (hoe cliche) meer om de reis dan om de bestemming… Het lijkt mij dus hartstikke leuk om met je mee te gaan! Tot horens,

Nathalie

hoi mo ik ben sharon en 24 jaar.ik heb het nog nooit gedaan maar het lijkt mij ook supergaaf om in indonesie rond te trekken.zoals jij het brengt super.af en toe beetje luxe,misschien af en toe een feestje en wat van indonesie zien.ik woon sinds kort weer bij me ouders,heb wat geld en kan weg wanneer het mij uitkomt.misschien kan je me mailen [EMAIL=“sharonvroegop@hotmail.com”]sharonvroegop@hotmail.com
groetjes van sharon

heb je al een reisgenoot gevonden???

ik ben namelijk van plan heel de zomer te gaan reizen en heb nog geen idee waar naar toe

groetjes manon