Reisgenoot naar China in september

Hoi!

Na vorig jaar een reis te hebben gemaakt naar Egypte & Jordanië wil ik dit jaar graag een reis maken naar China. Vorig jaar ben ik alleen met Shoestring op pad gegaan en deze reisorganisatie beviel mij erg goed.
Momenteel twijfel ik tussen een 2 (start begin september) of 3 (start eind augustus) weekse reis van Shoestring naar China. De groep bestaat veelal uit mensen die met z’n tweeën reizen en ik zou het leuk vinden ook een maatje te hebben.

Korte omschrijving van mezelf: Gezellige zelfstandige meid van 23 jaar.

Ik zoek een reisgenoot (m/v) van ongeveer mijn leeftijd waar ik m’n belevenissen mee kan delen tijdens de reis. Een kamer delen hoeft van mij niet per sé, maar het scheelt wel in de kosten.

Zin om naar China te gaan? Laat dan een berichtje achter! :smile:

Groetjes
Karin

tip:
china is dermate groot; ga drie weken :wink:

als het in september is wil ik graag mee

groetjes,

syaldiz

heey karin
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar iemand die mee naar china wil met een georganiseerde rondreis ik had laast ook al een berichtje op deze site gezet maar daar waren geen reacties op gekomen en mijn vrienden willen alleen van die uitgaansvakanties mischien dat wij er samen uit kunnen komen wat we precies willen want september komt me eigelijk slecht met uit met vrij krijgen oktober zou beter zijn.
Mijn baas is voor een maand naar china geweest hij is nu voor mij de leukste reis aan het uitzoeken ik wil ook ongeveer 3 weken gaan maar denk eerlijk gezegt dat www.snp.nl en www.sawadee.nl mooiere chinareizen hebben dan shoestring mischien kun je is op die sites kijken
Ik hoop dat we misschien overeen kunnen komen tzou wel erg fijn zijn een reisgenoot van ongeveer de zelfde leeftijd ik ben nu 21 als we vertrekke 22 ik wil me ook wel aan jou plannen aanpassen :teeth:
Mischien je me bij msn toevoegen of een mailtje sturen dat is wat makkelijker, mijn mail is [EMAIL=“buffeltje85@hotmail.com”]buffeltje85@hotmail.com
Ik hoop wat van je te horen
Groetjes Thijs

Hoi Thijs,
Als het goed is heb ik je en berichtje gestuurd, maar ik weet niet of hij is aangekomen… Mocht je niets hebben ontvangen, hoor ik het graag!
Groetjes,
Karin

Hey karin,

lijkt me leuk om naar china te gaan mijn voorkeur ligt bij begin september… ben zelf een jongen van 22… en china staat ook op het lijstje van landen die ik nog wil zien…

hoop wat van je te horen

Groetjes
Björn

Hi Karin,

Inmiddels al een reis naar China geboekt? Ben zelf van plan met Djoser 4 weken naar China & Tibet te gaan, alleen in augustus en niet in september. Lijkt je dat wat? Ben zelf ook nog op zoek naar een leuke reisgenoot.

Groetjes