Reisgenote China September 2010

Hoi,

Ik ben van plan om de groepsreis Klassiek China (via Kras) te boeken op 14/09/2010. Alleen is maar alleen en daarom zoek ik (vr. 36 jr.) een reisgenote (25-45jr) om samen op te trekken. Ben jij ondernemend, spontaan en ook op zoek naar een reisgenoot ? Mail me dan , groetjes Mariska

Hallo,

Ben je ook van plan om naar Hong Kong te gaan?

Ik zit namelijk in september in Maleisie en wilde misschien ook even doorreizen om voor een paar dagen Hong Kong te gaan bezoeken.

Greetz
Rob

Hoi mariska,

Ik zag je berichtje en toevallig zit ik daar ook aan te denken. En inderdaad alleen is ook maar alleen. Ik ben een vrouw ( niet-lesbisch), ondernemend, boogschutter, woonachtig in de randstad, werkzaam bij de media. Het lijkt me heel leuk om een keer wat af te spreken.

groetjes Boudine

Hoi Boudine, bedankt voor je reactie. Dus deze China reis lijkt jou ook wel iets, great. Er is veel aanbod van China reizen maar deze reis sprak mij het meeste aan: veel afwisseling, rust, maar ook cultuur, steden etc en niet al te duur.
Ben je weleens eerder in China geweest ? Ik ben nog nooit richting Azie geweest. Vorig jaar wel een grote rondreis door Amerika gemaakt.
groetjes, Mariska

hoi mariska,

ik was een beetje druk!!!.
nee, ik ben nog nooit in china geweest. Daarom lijkt het mij een goed idee omdat met een reisorganisatie te doen. Maar misschien kunnen we een keer afspreken om te kijken of het klikt? Ik woon in amsterdam, in de jordaan

groetjes boudine