China !! !!

Klinkt super,

ik moet meteen denken aan mijn steen ( haha) op de hoek van n kleine kruizing in birma… Heb er n uur op gezeten met n koffie van n tentje om de hoek… Kijkend naar t lokale leven! Zoo leuk!!..

Via Wereldwijzer app

Ja toch!!! ik had ooit eens een vriend die daar niks van snapte.

Haha! ik heb wel meer van dit soort vage acties… Hihi… ben jij al vaker in azie geweest?

Ik ben 2 maal naar Japan geweest en 1 maal naar Hong Kong.

Japan!! Mijn grote droom, wauw!! Helaas nog te duur voor nu… Hoe was t??

Japan is super!!! Ik kan iedereen Japan aanraden. Ik zou zo weer gaan. Alleen al voor het eten zou ik zo weer gaan. Anderen landen in Azië trekken mij ook. Ik twijfelde voor 2015 tussen China en Maleisië/Thailand.

Wauw! En duur?? Reizen daar?

Maleisië trekt mij totaal niet… Thailand ben ik zo vaak geweest… Verschrikkelijk toeristisch!! Maar eerlijk is eerlijk t is er prachtig!.. Ik heb zoo n zin China!! Ben er iedere dag mee bezig haha!!

Via Wereldwijzer app

Van Maleisië trekt eigenlijk KL mij aan. Daarom zal ik het combineren met Thailand. Ja ik ben er ook veel mee bezig. Zag gister nog een goedkope ticket naar Hong Kong. Dan gaat het wel kriebelen. Heb er erg veel zin in.

Jee type ik een heel verhaal stopt de app ermee…

Via Wereldwijzer app

Ik bezig om de trans mongolie express te doen vooraf dus ik zal zowieso starten daarna in beijing en dan route naar hong kong

Via Wereldwijzer app

Ohh echt? Das balen!!

Via Wereldwijzer app

Ben 34 jaar hou van fotografie vooral wildlife gefotografeerd afrika canada maleisisch borneo. KL is echt gaaf vind ik. Ik hou van drukte maar ook van rust en lekker ergens rondscharrelen. Wil wel graag bepaalde dingen in een land zien. Ben zelf nog iets minder met China bezig dan jullie denk ik want ik ga eerst nog 3 weken naar turkije 1 week istanbul daarna 2 weken rondom Cappadocie rondtrekken en op bezoek ook bij familie van mijn vriendin.

Via Wereldwijzer app

Misschien een idee om binnenkort, indien onze reisplannen concreter worden, nog eens contact te zoeken… Ik heb in elk geval besloten om de maand April te starten met de treinreis. Dus ik zal 2de week mei in beijing aankomen( heb ergens gelezen dat eerste week mei holiday is in china… Dus druk!)…

Is zeker een goed idee.

Lijkt me wel echt heel leuk om te meeten ergens en…of… Samen n stukje te reizen.

Via Wereldwijzer app

Inderdaad gezellig. Ik ben 24sept tot 16 okt op vakantie. Daarvoor of daarna moet wel lukken om te meeten. Gr. Cathy

Via Wereldwijzer app

Ohh lekker! vanaf 24 sept ben ik dubbel hard aan t werk aangezien mijn winkel gast verbouwen! Veel plezier!

Wil jij vanaf Beijing gaan reizen?

Dag dames, hoe staat het met de china reisplannen? Ik sta op het punt mijn ticket te boeken. Ik ben de gehele maand mei in china dan.
Gaat de express door voor je? Ik heb al een soort plan in mijn hoofd met plaatsen waar ik graag heen wil maar niet de lengte ervan. Beijing-Xian- Chengdu- Dali- Yuangzou- Guilin en terug vanuit Guanghzou via beijing vanuit of Hongkong…

In Dali woont die kennis van me. Ik ben benieuwd wanneer jullie in China zijn en of al de plannen vorm krijgen.
Gr Cathy

Hey! Ik kom de tweede week in mei aan in Beijing! :slight_smile: