10 dgn Beijing eind juli.....

Hey reisverslaafden…

Ik heb t plan om vanaf 22 of 23 juli naar Beijing te gaan voor 10 of 14 dagen. Naar de Chinese muur… highlights in de stad bekijken en heerlijk over de markten struinen…Naast Beijing is het natuurlijk ook leuk om nog naar Xian de gaan voor het opgegraven leger en wie weet is er nog een leuk plaatsje, wat er een beetje in de buurt ligt en wat wel een bezoekje waard is.
Helaas hebben mijn vrienden al andere plannen… of kunnen niet in die periode weg. Ik kan ook wel in augustus reizen, maar het scheelt aanzienlijk in prijs om iets eerder te vliegen.

Heb jij toevallig zin om mee te gaan…?

Groetjes Karin
Ps. Ben een 27 jarige meid met redelijk wat backpack ervaring…Als je nog meer van me wilt weten, laat dan even een berichtje achter.

Ben je op zoek naar een mooie reis… laat een berichtje achter.
Ik heb nu in de planning om ongeveer 2 weken weg te gaan, maar ik heb 4 weken vakantie. Dus het kan allemaal langer, mooier en leuker… andere landen in de buurt van China…
SriLanka en Myanmar staan ook nog erg hoog op mijn lijstje.

Laat een berichtje achter als je het leuk lijkt me mee te gaan.
Ik heb voor mijn gevoel al lang genoeg in mijn eentje gereisd, daar heb ik niet zo veel zin meer in.

Dus ben jij degene die met mij mee gaat…
Groetjes Karin

Ok, het was eigenlijk mijn idee om naar India te gaan, maar aangezien ik een ruggegraat heb als een elastiekje…

Ik heb in principe vakantie vanaf 18 juli … laat even wat wat het budget is waar jij aan zit te denken.

Ps. waarom pakken we niet de orient express dwars door Mongolie naar Beijing?

Wanneer wil je vertrekken?
Heb je enig idee van de kosten?

Vertrekken: 18 oktober
Kosten: geen idee

Ik heb wel hier gelezen dat meerdere mensen hier die een reis via Mongolie en Siberie gaan maken deze zomer geboekt hebben via Tiaratours.

Als je het in stijl wil doen:

Dus zeg al met al 2500 euri.

Doe je het zoals ik het zou doen (lees: uber budget):

http://www.tiaratours.nl/reizen/trans-siberie-express-budget/startpakket-trans-siberie-express/reis

Rond de 1000 euri.

Hey Karin,
Ook ik ben mij voor de zomer nog aan het orienteren op een reis door Azie. Ben het afgelopen jaar in Thailand geweest om te werken bij een duikschool, maar zou nu graag toch wat meer cultuur willen snuiven. Maar om dat nou in m’n eentje te doen lijkt me ook maar zo… alleen. Zelf heb ik vanaf 16 juli 7 weken vrij, en zou dan ook graag wat langer op reis gaan. Ik ben 26 jaar en werkzaam in het voortgezet onderwijs (docente in de kunstvakken). Hoe zie jij de reis verder voor je?
Groetjes,
Elles :chin:

hoi karin!

china staat hoog op mijn vakantielijstje, alleen hebben mijn vrienden andere plannen en zie ik het niet zitten om alleen te gaan… ik wil heel graag naar de chinese muur en het terracotta leger, voor de rest ben ik erg flexibel. alleen heb ik pas vanaf 6augustus vakantie, is dat een probleem?

groetjes melissa.

ps ik ben 20 jaar oud.