Gezellige reisgenootje(s) voor China, Beijing en verder/Juli/Aug!

Hoi!

Ook ik ben op zoek naar één of meerdere reisgenootjes! Ik heb het plan om vanaf Juli/Aug rond te gaan reizen in Azie voor een aantal maanden, en ik wil die graag beginnen door met de Transsiberië Express (oftewel Peking Express) naar Beijing te reizen. :zon02:

Vanaf daar wil ik reizen door China en dan de rest van Azie gaan verkennen!

Ik zoek dus één of meerdere reismaatjes die met mij in ieder geval het eerste deel van de reis, naar Beijing, willen doen! Deze treinreis duurt een week, en eventueel wil ik daarna naar Tibet of Vietnam!

Ik ben zelf 21 jaar en heb gereisd door Afrika, ik heb hiervoor Toerisme gestudeerd. Ben op zoek naar een spontaan iemand van mijn leeftijd die gezellig kan feesten maar ook lekker cultuur wil snuiven! :smiley: Het lijkt me leuk om dit met iemand te doen, of met een aantal mensen! Om de reis te beginnen of evt. verder te reizen!

Is iemand geïnteresseerd hoor ik het graag via een email of privé bericht of laat hier een berichtje achter!

Hey!

Ik ben zelf 21 jaar en studeer momenteel Business and Languages in Engeland.
Zelf ben ik vrij van juni t/m augustus en ik dacht er ook aan om richting Azie te gaan.

Nu ben ik op de Shoestring site een groepsreis naar China tegengekomen en ik vroeg me af of je misschien in zoiets geinteresseerd bent? (29 dagen = 1600 euro)
Ik weet nog niet zeker of ik deze reis ga doen want ik wil misschien ook wel zelfstandig gaan backpacken door Thailand en Indonesie. Spreekt dit je misschien aan?

Ik hoop nog iets van je te horen :wink:

Hi!

Ja sowiezo wil ik na China de rest van Azie gaan doen… maar of dan ook in jouw tijdsbestek ligt weet ik natuurlijk niet :slight_smile: Ik wil graag in Juli vertrekken. Het liefst doe ik wel het meeste op eigen houtje of met lokale tours!

Het lijkt me in ieder geval leuk om de reis naar China met iemand te doen, de trein. Of als ik uiteindelijk besluit om toch niet met de trein te gaan, de vlucht samen te doen :slight_smile:

Hoihoi!

Vatrine, ik lees dat je misschien naar China gaat met Shoestring. Ik ben ook van plan dit te gaan doen in juli 2010, alleen pak ik de 22daagse reis…(China on a Shoestring)
Ik studeer komende zomer af, maar ivm met m’n bijbaan kan ik niet meer dan 3 weken vrij krijgen…en aangezien ik door ga studeren heb ik ook niet zoveel geld te besteden.
Ik kreeg wel het idee dat op de lange reis naar China wat meer stelletjes en gezinnen mee gaan…tenminste wat ik van de groepssamenstelling kon zien.

Hoor graag wat je plannen zijn!

Groetjes!
[EMAIL=“sbakermans@Live.nl”]sbakermans@Live.nl

hoi,

ik was benieuwd of je nog met de transsib bezig was, en/of wat je plannen verder zijn
ik zelf wil dus transsib doen, maar dan nog wel met kleine verlenging voor shanghai en hongkong.

hoor het wel,

groet

Hey!

Wat jammer dat je niet iets later weg wilt! Want ik wil precies hetzelfde gaan doen als jou! Ik ben 22 jaar, werk nu een aantal jaar en ben toe aan wat anders! Ook als jou wil ik wat van de wereld zien, feesten, cultuur opsnuiven nieuwe mensen leren kennen en gewoon GENIETEN! En dat lijkt me idd ook leuker om met iemand of meerdere personen te doen! Mijn planning is om oktober/november weg te gaan ivm mijn werk…

Mijn planning is dus eerst de Transsib te doen, daarna in China beetje rondkijken, Azie, Nieuw-Zeeland en Australie daarna aan te doen, in welke volgorde weet ik nog niet echt.

Nou mocht je het willen verzetten naar oktober/november dan hoor ik het wel ;).

Mag ik vragen waar jij info over de Transsib hebt gevonden of waar ik die kan vinden? Ivm met kaartjes kopen enzo?! Kan er vrij weinig over vinden namelijk…

Groetjes Wendy :dag:

Hoi!

Ik ben inmiddels van het transsiberie plan afgestapt. Het is namelijk heel wat goedkoper om te vliegen en ik kan het geld goed gebruiken voor de rest van Azie :). Ik wil na Beijing eigenlijk nog een heel groot deel van China zien en naar Tibet!

Hoi Wendy!

Jammer ja! Klinkt als precies hetzelfde plan! :smiley:
Ik ga inmiddels geen transsiverie meer doen, omdat het gewoon een stuk goedkoper is om te vliegen en het me gewoon niet interessant genoeg lijkt voor nu :). Heb nu een vlucht naar Beijing geboekt om vanuit daar Tibet en dan ZuidOost azie te doen!

Ja heb zelf een offerte opgevraagd bij Trans Sputnik via Joho: http://www.treinreizeninhetbuitenland.nl/forms/transsib_form/ en op de website van Trans Sputnik staat ook veel info.

Komt in mijn geval uit op ong 900 eur inclusief overnachting in moskou excl vlucht naar Moskou.

Nou ja mocht je echt niet kunnen wachten en eerder gaan hoor ik het grag van je ! :dag:

Hey,

leuk idee:) Zelf wil ik deze zomer, ben rond eind juni vrij tot ergens in aug, ook gaan reizen in Azie. mijn vader woont nu in Singapore en heeft vorig jaar in Maleisie gewoont. Ik ben zelf wezen backpacken in thailand, erg leuk! Dit jaar staat eigenlijk alles voor me open dus leuke plannen en veel gezelligheid en nieuwe mensen leren kennen, kom maar op!
Zelf ben ik 20, dan 21 en studeer small business en retail management in Amsterdam. Ben erg open en ben snel tevreden en hou van kletsen, dansen, gek doen, hockey zo nu en dan en heel veel gezelligheid (als etentjes organiseren, vakanties organiseren, supriseparty’s, festivals pakken en bbq-en) omdat ik niet echt plannen heb sta ik voor alles open en als er wat leuks op je pad komt kun je die weg altijd volgen.

Groetjes Simoon

Hi Simone!
Leuk dat je reageert :slight_smile: Wat zijn eigenlijk je plannen voor je reis? Wil je ook door China of…?
Groetjes Femke

mijn email en tevens msn is: [EMAIL=“infernoadinfinitum@hotmail.com”]infernoadinfinitum@hotmail.com.

groet doc.