Gezellige reisgenootje(s) voor China, Beijing en verder/Juli/Aug!

Hoi!

Ook ik ben op zoek naar één of meerdere reisgenootjes! Ik heb het plan om vanaf Juli/Aug rond te gaan reizen in Azie voor een aantal maanden, en ik wil die graag beginnen door met de Transsiberië Express (oftewel Peking Express) naar Beijing te reizen. :zon02:

Vanaf daar wil ik reizen door China en dan de rest van Azie gaan verkennen!

Ik zoek dus één of meerdere reismaatjes die met mij in ieder geval het eerste deel van de reis, naar Beijing, willen doen! Deze treinreis duurt een week, en eventueel wil ik daarna naar Tibet of Vietnam!

Ik ben zelf 21 jaar en heb gereisd door Afrika, ik heb hiervoor Toerisme gestudeerd. Ben op zoek naar een spontaan iemand van mijn leeftijd die gezellig kan feesten maar ook lekker cultuur wil snuiven! :smiley: Het lijkt me leuk om dit met iemand te doen, of met een aantal mensen! Om de reis te beginnen of evt. verder te reizen!

Is iemand geïnteresseerd hoor ik het graag via een email of privé bericht of laat hier een berichtje achter!

Hey!

Ik ben zelf 21 jaar en studeer momenteel Business and Languages in Engeland.
Zelf ben ik vrij van juni t/m augustus en ik dacht er ook aan om richting Azie te gaan.

Nu ben ik op de Shoestring site een groepsreis naar China tegengekomen en ik vroeg me af of je misschien in zoiets geinteresseerd bent? (29 dagen = 1600 euro)
Ik weet nog niet zeker of ik deze reis ga doen want ik wil misschien ook wel zelfstandig gaan backpacken door Thailand en Indonesie. Spreekt dit je misschien aan?

Ik hoop nog iets van je te horen :wink:

Hi!

Ja sowiezo wil ik na China de rest van Azie gaan doen… maar of dan ook in jouw tijdsbestek ligt weet ik natuurlijk niet :slight_smile: Ik wil graag in Juli vertrekken. Het liefst doe ik wel het meeste op eigen houtje of met lokale tours!