Reisgenootje(s) Juli/Aug Tibet en China! Zuidoost Azie

Hi iedereen,

In Juli en Aug vertrek ik naar China/Beijing en ik zou het leuk vinden om een deel van de reis samen met iemand/aantal personen te doen. Ik ben oa van plan om naar Tibet te gaan, dit deel van de reis wil ik sowiezo met iemand doen! Verder zou ik graag grote delen met de trein doen. :wereld:

Verder wil ik lekker genieten van cultuur maar ook lekker ontspannen en feesten! Ben 21 jaar, net afgestudeerd en nu aan het werk om de reis te kunnen betalen. :slight_smile: Ik heb geen haast en wil daarna door naar Vietnam en de rest van Zuid Oost Azie.

Lijkt het je leuk, stuur dan even een e-mail of een berichtje!

Groetjes Femke

Hoi!!

Mijn naam is maartje-marijke en zit ook met reisplannen in men hoofd…in eerste instantie wou ik naar zuid amerika maar sinds kort lijkt azie, of die kan op, mij ook erg leuk, vandaar mijn reactie.

Ik ben 23 jaar oud, en in juli hoop ik af te sturen als verloskundige. Ik ga nog niet sollicteren of verder studeren, daar ik eerst mijn reisplannen wil gaan verwezenlijken.
Wat betreft reizen in Azie lijkt het mij leuk Thailand te bezoeken, india, vietnam, china e.d.

Ik weet niet of jij al exacte reisplannen had o.i.d. maar ben erg benieuwd. Lijkt me leuk iets te horen.

Groetjes maartje-marijke
[EMAIL=“maartjemarijke@hotmail.com”]maartjemarijke@hotmail.com

1 like

Hoi hoi Femke,

Het idee Lijkt me erg leuk! Heb zelf niet echt ervaring met reizen…
Ik weet niet of je iemand zoekt met ervaring? Ben dan 20 jaar jong…
Het lijkt me gaaf om veel te zien en te reizen… En een feestje is altijd Oké!

Met viendelijke groet,

Diego

ps: Mijn mail adres is: dmfevink@gmail.com

Hi Maartje!

Leuk dat je reageert! Mijn reisplannen zijn eigenlijk om begin juli te vertrekken, 2 maanden door China en Tibet te reizen en vanaf september de rest van de landen die jij ook noemt te gaan doen…

Sowiezo wil ik graag samen met iemand Tibet doen, ook om dat je als individuele reiziger niet zo makkelijk binnen komt :slight_smile:

Heb je al een beetje uitgezocht of zijn het nog plannen?

groetjes!

Hi Diego!

Heb wel wat ervaring maar Azie is toch weer anders en dan helemaal China denk ik! Het lijkt me juist grappig om met reisgenootjes een beetje ervaring op te doen en de cultuur en eigenaardigheden uit te vinden :slight_smile:

Heb je al concrete plannen gemaakt of ben je nog een beetje aan het kijken wat je wilt?

Groetjes Femke

Hoi hoi,

Ik heb eigelijk nog niks concreets… In eerste instantie wilde ik graag naar skandinavië. Maar Azië lijkt me ook onwijs gaaf…!!*

Zelf zou ik graag het binnenland van China willen zien… Dorpjes, mooie gebieden… Rijstvelden & tempels. Verder zou ik graag naar een grote stad willen. Hierbij denk ik aan Peking of Shanghai… Ik weet eigelijk vrij weinig van China. Alleen dat het super groot is en ze een hele mooie cultuur hebben/hadden.
Ik lees bij een ander bericht van je dat je begin juli wilt gaan. Ik kan pas vanaf 18 juli vliegen. Omdat ik in mijn eerste vakantie week een kids kamp begeleid… Dus tja… ****

Ik hoop van je te horen!!

Ciao cioa
Diego

Ik land op 23 juli in Nepal en wil daarvandaan naar Tibet reizen. Dus als iemand mee wilt…

Hallo, heb je berichtje doorgenomen voor de reis naar China en omstreken. Deze reis staat me zeer aan. Zeker China, heb Chinese Medecine gestudeerd. Daar door staat Chiese cultuur me aan. Ken ook goed de I Tsing, die gebruik ik regelamtig in mijn praktijk.
Vorig jaar heb ik nog een maand rondgereisd in India. Dit is me goed medegevallen. ook heb ik in Zuid en Westkust van VS rondgetrokken, Ook een deel van Canada. Zelf heb ik ook al Moskou en streken eronfd bezocht. Dus reizen in mijn genen.
Graag even je mening, ben geen roker en een zeer matige drinker. Op reis drink ik nooit alcohol. Ben ook wat sportief en kan goed zwemmen.
Graag even je mening of je open staat voor deze trip, laat me iets geworden op [EMAIL=“John.vino@hotmail.com”]John.vino@hotmail.com
Reisgroetjes
John

Hi Diego,

Eerlijk gezegd heb ik al een ticket geboekt, 5 juli vertrek ik naar Beijing :slight_smile: Dus dat gaat hem niet worden denk ik.
Maar kijk anders maar even, miss kom ik je daar nog tegen! :wereld:

Groetjes

Hi John, ik zoek eigenlijk iemand een beetje van mijn leeftijd, ben zelf 21 jaar. Uit je bericht begrijp ik dat je al iets ouder bent omdat je ook al veel gereisd hebt en een eigen praktijd hebt? Wel een interessante studie lijkt me. :slight_smile: