Ik (man 26 jr) zoek een reisgeno(o)t(e) om dit jaar mee op vakantie te gaan. Meeste mensen in mijn omgeving gaan op vakantie met hun vriend of vriendin of hebben geen tijd of geld :frown:
Vorig jaar heb ik veel gereisd, door zuid europa en zuid en midden amerika. Dit jaar zou ik graag richting door het noorden van Azië willen rondtrekken. Ik zit nog te twijfelen om vanuit Tibet/Nepal richting China te reizen of volgens de zijderoute: vanuit Oezbekistan richting China. Het is in ieder geval mijn bedoeling ergens in juli/augustus/september te gaan voor een periode van ongeveer 4 weken. Ik vind het belangrijk dat er tijdens de vakantie een goede afwisseling is tussen cultuur/natuur/ontspanning en leuke activiteiten ondernemen.
Maar ik ga deze rondreis liever niet alleen maken, het is altijd leuker om de geweldige ervaringen van zo’n reis met iemand te kunnen delen. Daarom zoek ik iemand die al soortgelijke plannen heeft of mijn plannen wel aanspreekt.
Ik ben ook van plan om richting Tibet-Nepal te gaan en zit ook met hetzelfde probleem als jij! Vrienden die met hun vriend of vriendin gaan of die niet zo rijk zijn als ik
Alleen verschilt mijn tijd van reizen wat met die van jou. Ben jij gebonden aan de zomervakantie???
Heb je ondertussen al reisgenoten gevonden? Ik heb misschien wel interesse… Ik wilde oorspronkelijk naar midden-Amerika, maar daar vind ik niet direct kandidaten voor. De zijderoute lijkt mij ook heel mooi, maar te heet in de zomer. Ik zou dan eerder voor de andere optie gaan.
Ik ben nog steeds op zoek naar een reisgenoot. Mijn huidige plan is om te gaan rondreizen door Tibet en Nepal. Ik zat te denken aan een individuele reis van FOX. Ik heb geen voorkeur van datum en ben ook niet gebonden aan (school)vakanties.
Lijkt het je iets om samen met mij zo’n reis te gaan maken, laat dan iets van je horen!
hey viajera,
ik ben 30, Belgisch, en zie de china/nepal/tibet volledig zitten. Kheb ook een voorkeur voor juli. Ik zou trouwens ook heel graag naar Zuid-Amerika gaan.
wij zijn ook nog op zoek naar reisgenoten in augustus, om een tocht in Tibet en Nepal te maken. We zijn nu met drie, misschien met vier, maar hoe meer mensen hoe liever! We zijn wel van België, maar dit maakt hopelijk niet uit :).
Laat gerust iets horen als je ook nog op zoek bent!