Hoi medereizigers,
Hier een herhaalde oproep (had al eerder een oproepje geplaatst) voor een reisgeno(o)t(e) om dit jaar mee op vakantie te gaan. Meeste mensen in mijn omgeving gaan op vakantie met hun vriend of vriendin of hebben geen tijd of geld.
Vorig jaar heb ik veel gereisd, door zuid (oost)europa en zuid en midden amerika.
Dit jaar zou ik graag door centraal Azië willen rondtrekken. Het idee is om vanuit China (Being of Chengdu) richting Tibet (Lhasa) te reizen. Na Tibet richting Nepal. Onderweg een trekking/klim te maken naar Mt. Everest basecamp. In Nepal is het de bedoeling om rond te reizen tussen Kathmandu, Chitwan N.P. en Pokhara.
Ik wil ongeveer deze rondreis in ongeveer 3-4 weken maken. Ik ben niet gebonden aan vakanties, dus ik kan in principe gaan wanneer ik wil. Verder vind ik het belangrijk dat er tijdens de vakantie een goede afwisseling is tussen cultuur/natuur/ontspanning en leuke activiteiten ondernemen.
Maar ik ga deze rondreis liever niet alleen maken, het is altijd leuker om de geweldige ervaringen van zo’n reis met iemand te kunnen delen. Daarom zoek ik iemand die al soortgelijke plannen heeft of mijn plannen wel aanspreekt.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Bart