Transsieberie express of rondreis Azie

De Transsiberie Express staat al een tijdje op mijn verlanglijstje maar ook een rondreis door Azie. Ik zou graag de eerste 3 weken van juli 2012 willen gaan.

Deze man van 38 zoekt een gezellige reisgenoot…

Ga je mee?

Groet,

Xander

Hoi hoi,

kun je ook eerder in 2012?? Ik, Sara, heb deze ook al n tijdje op mn verlanglijstje staan… Maar ondanks dat ik eigenlijk altijd alleen reis in azie, wil ik de treinreis niet alleen doen…

Ik ben 31, woon in amsterdam, ben makkelijk in de omgang, vrolijk en relaxed… ik zeg altijd: t is mijn reis en als t klikt is het superr en anders splitten we op… Genieten is t belangrijkst.

Ik ben vrij actief, maak mijn reizen om mensen te leren kennen, locals, cultuur te snuiven, trekkingen etc doen, te relaxen en vooral om iets van het land te zien! Ik reis altijd met n rugtas en ben met basic slapen al heel blij… Verder ben ik n normale amsterdamse… Haha… Werk hard en veel… Hecht veel waarde aan vriendschap en mijn carriere en ben single hetero ( schijnt voor sommige belangrijke info te zijn haha)

Ohh lees net je berichtjes op je profiel dat je aan die datum vast zit, helaas en veel plezier!! :))