Reismaatje gezocht: Trans Siberië/ Azie/ Oceanië

Beste Reizigers,

Onlangs heb ik het besluit genomen om 6 maanden te gaan rondreizen met een vooralsnog gepland vertrek in September/ Oktober 2012.

Ik moet me natuurlijk nog gaan verdiepen in alle (on)mogelijkheden, kosten, reisplannen etc etc Desondanks al wel deze zoektoch naar een reismaatje voor, in ieder geval, het begin van de reis.

Ik wil graag per Trans Siberië Express, met tussenstop in Mongolië, naar Beijing reizen. Het lijkt me leuk, gezellig en fijn om de reis van 6 maanden samen met iemand te beginnen. Of we na Beijing samen verder reizen, wie weet… Na de treinreis staan India, Indonesië, Thailand, Australië, Nieuw Zeeland en Fiji op het voorlopige wensenlijstje.

In het kort nog wat over mezelf: Richard, 30 jaar, Hilversum, roots liggen in Groningen, Consultant, sportief, dol op muziek, relaxt/ rustig persoon, gevoelsmens en reiservaring in Azië (India/ Vietnam/ Cambodja).

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Richard

Hoi Richard,
Hoe lang wil je er over doen vanaf Moscow neem ik aan tot naar Peking?
Eva

Hoi Richard,

Heb ongeveer hetzelfde idee (lees mijn bericht).
Ik ben overigens niet heel actief op dit forum en lees het per toeval. Ik had namelijk maar besloten om geheel alleen te reizen omdat ik niet teveel rekening wil houden met eisen van anderen… Maar dit moet in principe geen probleem worden en nu krijg ik steeds meer mijn bedenkingen om alleen te reizen.
Ik ben van mening dat ik onderweg veel mensen ga tegenkomen maar het is natuurlijk leuk om de plannen samen te voegen zodat ik vooral het eerste gedeelte niet alleen op pad ga. Vooral de Transsiberie express lijkt me super. Vanuit daar wil ik doorreizen met het openbaar vervoer naar Vietnam. Vanaf hier naar Australie en het idee is om daar een auto te huren.

Graag hoor ik van je.

Groet,
Piet

Hi
En? Al geboekt?
Ik vertrek 1 janauri richting China en zou het leuk vinden om mogelijk en stuk samen te reizen.
Hoor graag van je!

Laura

Hoi Richard en de rest,

Ik wil ook in aug/sept de mooie treinreis maken naar Beijing via Mongolie.
Ik heb me al flink in de reis verdiept en ik zie het helemaal zitten.
Ik zal me nog even voorstellen. Ik ben Marten, 25 jaar, enige reiservaring in Afrika, werkend in het onderwijs, rustig maar ook enthousiast. Ik zoek ook een M/V die graag deze bijzondere reis met mij zou willen delen.

Groetjes uit Friesland,

Marten