CCUSA Zomer 2012

Had mijn gesprek vandaag en ik heb er wel een goed gevoel bij!

Nee Sunny, een diploma heb ik niet, wel enkele certificaten van iets, waarvan ik eerst dacht dat het niet zo nuttig was, maar volgens mijn interviewer toch worth mentioning :).

Ik hoop dat je snel wat hoort! Zal wel bijna gaan zijn, toch?

Ben ook benieuwd hoor, nog zo’n 2 weken wachten…

Ooh Super :slight_smile:

Ik kreeg vanochtend mailtje van interviewster dat ze het verslag af had en heeft opgestuurd naar Maud. Ben benieuwd of de deadline van 2 weken ( deze dinsdag ), gehaald word. Zou wel heel fijn als ik het dan al weet.

Hopelijk weet je het morgen! Maar het zal in elk geval wel voor deze week zijn dan. :slight_smile:

Al dat wachten en die onzekerheid is zo vervelend hé. En als je dan geaccepteerd wordt, is het weer wachten op een bevestiging van een kamp… Nuja, ik heb het er voor over hoor! Wil echt zoooo graag gaan!

Ik duim voor goed nieuws, hou ons op de hoogte :wink:

Ik heb als skills gitaar,ik speel namelijk al 8 jaar gitaar, toneel en hiking opgegeven. Ik ben nu aan het wachten tot ik wordt geplaats,ongeveer 1.5 maand.Ik hoop dat jullie ook worden geaccepteerd,sunny en eve!

dankje!

Hehe, hiking is populair blijkbaar ;). Ik heb als skills dance/choreography, aerobics & hiking opgegeven.

Vanmorgen te horen gekregen via de post dat ik ben aangenomen !!! :smiley: … Nu inderdaad wachten op reactie vanuit Amerika na het geld te hebben overgemaakt ( straks even doen ) … Is het nou 1,5 maand geleden dat je bent aangenomen door CCUSA Ananas ?

Zo lang wachten lijkt me echt verschrikkelijk haha xD

Super! Proficiat Sunny! Nu maar hopen op een snelle/goede plaatsing! Spannend :smiley:

Thanks :smiley: … Ik zal ook voor jou duimen dat alles goed gaat haha !

Ik ben ook aangenomen!! Ben super blij! :smiley:

Gefeliciteerd !! … Nu afwachten he, ik ben ook benieuwd haha :smiley:

Uhu :smiley: . Ik vind het wel een iets minder leuke gedachte dat het nog tot mei ofzo kan duren tot we een plaats hebben! Maar we zien wel!

Welke soorten camps heb jij als voorkeur aangegeven?

Oeh, wat ik me kan herinneren zijn de daycamps, underprivileged en special camps … De andere ben ik even vergeten haha …

Ik vind het idee ook wel minder dat je zolang kan wachten op nieuws, maar ik denk dat het wel wat sneller gaat. Dan moet het je toch wel echt tegenzitten als je dat gebeurd :stuck_out_tongue:

Vanaf wanneer heb jij je beschikbaarheid, van tot ?

Haha ja die heb ik ook. Traditional, specialty, day camps en underprivileged. Maar nu kreeg ik een mailtje met de vraag of ik ook niet Girlscout wil aanduiden omdat er met mijn skills blijkbaar wel interesse voor zou zijn. Maar ik heb gevraagd of het kan om het even zo te laten, en als het moeilijk blijkt een camp voor me te vinden, of ik dan alsnog girlscout kan aanduiden.

Op zich wil ik girlscout ook wel doen hoor, maar heb toch meer voorkeur naar de andere 4!

Ik ben beschikbaar van 22 mei tot eind augustus. Dus dat is de hele periode wel ongeveer. Dat verhoogt de kansen om sneller een kamp te vinden denk ik, haha. Jij hebt ook de hele periode dacht ik?

Ow haha ja bijna dezelfde startdatum d8 ik :stuck_out_tongue:

Ik zie mezelf al op een girl-scout kamp haha, ksal gek worden denk k xD … Heb wel zin in die pre-flight meeting, in April ofzoiets … Lijkt me wel leuk !

Haha bestaan er geen boyscout camps dan? :stuck_out_tongue:

Die pre-departure meeting lijkt me ook heel leuk! Weet alleen nog niet zeker of ik kan gaan, heb al enkele dingen in April gepland staan :confused:

Wat ga jij trouwens doen met after camp-travel? Zou je nog willen reizen na camp en hoe lang? Ik vind dit een moeilijke beslissing. Wil sowieso nog wel wat reizen daar , maar je weet natuurlijk niet of je daar mensen gaat hebben om samen mee te reizen (waarschijnlijk wel). Ik denk dat ik dan 1 week of 10 dagen langer zou blijven ofzo… moeilijk!

Boyscout bestaat geloof ik niet, best wel jmmer ja haha …

Ik wil zelf nog reizen ja, weet ook nog niet hoelang … Je maakt inderdaad veel vrienden op je kamp waar je misschien samen kan reizen …

Hoe meer ik dr nu over praat hoe meer zin erin krijg hehe :stuck_out_tongue:

He allemaal,

Ik zie inmiddels dat veel mensen zijn aangenomen (ben net terug uit Thailand). Ikzelf ben inmiddels ook aangenomen op een camp voor tieners (meiden) uit probleemwijken dichtbij New York. Iemand andes toevallig ook op dit cam??? Lijkt me leuk alvast wat mensen te leren kennen.

He…succes allemaal met het regelen van de rest en ik hoor graag van jullie

carla

Wat leuk dat je al geplaatst bent, Carlaberg! Dat ging snel.

Zo’n underprivilged camp als het jouwe lijkt me best wel zwaar, maar denk dat het ook heel rewarding is! En op je vrije dagen kan je dan naar NYC, ook een leuke extra, haha.

Ik ben ondertussen ook geplaatst, in kamp in new hampshire in een bos aan groot meer.Het is een traditional kamp waar ze veel aan Hiking doen. Ik heb er al erg veel zin. Carla een kamp bij NY ,wat een geweldige plek!Het lijkt me idd wat eve al zei wel zwaar, maar je kan het vast wel aan,anders hadden ze je niet gekozen.

Ja…zwaar zal het misschien wel worden, maar ik kan wel wat hebben! Lijkt me echt een supergoede ervaring.

En wat betreft jouw plaatsing; klinkt ook goed zeg! Hiking is altijd leuk en zorgt meestal voor een positieve band tussen de groepsleden. Daarbij is er ook altijd zo’n bijzondere en enthousiaste sfeer en daarna…bijkomen aan het meer. Klinkt goed hoor.

Gaan jullie trouwens direct al je ticket boeken? Ik wilde dat wel doen, maar krijg geen antwoord op mijn vraag over ophalen ed van het camp. Denk dat er weinig risico aan zit, ik heb wel mijn startdatum enz al. Maar goed…zul je net zien dat ze me niet kunnen oppikken op de dag en tijd dat ik aankom.
Wat doen jullie???