Bomaanslag in Marmaris en Istanbul

Het eerste wat ik hoorde toen ik vanochtend het journaal aanzette “Bomaanslag in de provincie Van”. Je schrikt ervan. Hier komt m’n Turkse familie van oorsprong vandaan.
Steeds weer stel je jezelf de vraag “Wanneer houden mensen nou eens op met het elkaar vernietigen?”
Ik denk aan al degenen die hier, op wat voor een manier dan ook,bij betrokken zijn.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Er zijn vorige week woensdag of donderdag ook 2 bommen in Gümbet gevonden… Maar weet je, in Nederland kan dat ook gebeuren!!

x

Dit artikel stond vanmorgen in de telegraaf :frown: !!

5 sep 2006, 08:51

Weer bomexplosie in Turkije

**ISTANBUL - **Bij een van de kantoren van de regerende Turkse AK-partij is dinsdagochtend een bom, verstopt in een vuilnisbak, geëxplodeerd. Niemand raakte gewond. Wel raakten ruiten beschadigd in omliggende gebouwen in de havenstad Izmir.

Jemmig houd het nooit op!! Word er een beetje simpel van, laat me niet bang maken, al komt het steeds dichter bij!! IK GA ZONDAG GEWOON!!!

Had ook al zoiets Beppie, wanneer gaat dit eindelijk stoppen?!#:retard:?!#

Hallo Beppie,

Ik wilde je een leuke vakantie toewensen en ik hoop dat je daar toch nog lekker kan genieten hoor~!!!

Gr Rachel

Rachel, ik geniet hoor, wees maar niet bang!!! Mijn ouders zitten er nu, en er is niets aan de hand. Schiphol was minder leuk, mannen in gevechtsuniform en karabijenen neee, dat is echt niet leuk

Maar zondag vliegen we naar Izmir, en WIJ GAAN EN GAAN GENIETEN!!!

Ben in juli naar marmaris geweest(hotel green nature) maar zou er zo weer naar toe gaan. Zal echt niet toegeven aan die pkk of wat dan ook!

Ach ja, wij kregen ook van het thuisfront de vraag of alles goed was en wij wisten niet eens dat er iets gebeurt was…
De turkse regering zal idd denk ik niet aan de PKK toegeven…
ach, je merkt er echt niet zoveel van!

toen ik in april in istanbul zat,bleek er ook een explosie te zijn geweest. Heb het wel meegekregen van iemand van corendon,maar zelf er geen hinder van gehad.We zijn er ooknog langs gekomen, en daar kon je wel zien,dat men alert was naar de mensen.

Wederom een bomaanslag in het Zuid Oosten van Turkije met doden en gewonden.:angry: :angry: :angry: Vanochtend nog niet opgeeist. Het zijn vooral Koerden die daar wonen.

Iedere keer hoop je dat het geweld in de wereld zal verminderen, maar dat is slechts een illusie.

11 September ligt net achter ons, waarop we stilstonden bij wat er in Amerika gebeurde, 5 jaar geleden.

Sterkte voor alle betrokkenen, want het zal je maar aangedaan worden.

Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Ja het lijkt maar niet op te houden. Iedere dag vraag ik me af wanneer de turkse bevolking weer opgeschrikt wordt door een aanslag. Om kippevel van te krijgen!! Laten we hopen dat het snel ophoudt.

Gr Rachel