Hallo,
Ik ga 16 augustus naar Turkije ( Alanya).
Ik ben echt bang en ik durf eigenlijk niet meer.
Ik ben zo bang dat er wat gaat gebeuren met me gezin.
Ik kan niet meer van me vakantie genieten.
Ik voel me zo machteloos want als ik annuleer ben ik me geld kwijt en daar hebben we wel het hele jaar voor gespaard.
Ik kijk echt niet naar me vakantie uit.
We vliegen ook nog eens met onur-air en ook dat kunnen we niet veranderen om met een anderen maatschappij tegaan.
Ik heb het gevoel dat ik zo de dood in wordt gejaagd.
Hoe voelen jullie het en kunnen jullie me misschien een beetje van me angst af helpen.
ik ben sedert vandaag terug van Turkije, nl. van Bodrum. Je hoeft je niet ongerust te maken. Een aanslag kan overal gebeuren en uw zenuwen zullen enkel uw reis onaangenamer maken.
Ik dien wel te zeggen dat ik tijdens mijn reis ook wel meer in het hotel ben gebleven dan normaal. Toch ben ik bijna elke dag ook de stad ingegaan. Ik heb bewust langs het water gelopen (langs het pad) en niet op het voetpad vlak naast de auto’s. Ik heb de auto’s en dolmus wat ontweken, maar dat was ook alles.
Dus, maak je niet te ongerust. Let wat op praktische zaken maar ga er niet te ver in, anders vergal je je vakantie.
Amuseer je in Turkije! Want Turkije is gewoon ‘the best’
Ik sluit me helemaal bij de anderen aan, probeer gewoon zoveel mogelijk plezier te maken, het komt echt allemaal wel goed .
Ooh, ik heb veel negatieve dingen gehoord over onur-air, maar die keer dat ik ermee gevlogen had was super! Niks op aan te merken.
Laat ons horen hoe de vakantie was wanneer je terugbent!
Ik zou me niet te druk maken om eventuele aanslagen als ik jou was.
Je hebt het hele jaar gespaard voor deze vakantie en nu kijk je er niet meer naar uit. Je gaat hier toch niet je vakantie door laten verpesten? Dit is juist waar de terroristen opuit zijn; mensen ongelooflijk bang maken.
En het kan tegenwoordig overal gebeuren, ook als je hier in de bus of metro zit.
Je moet je leven niet door je angst laten leiden.
Ga lekker genieten van je vakantie!
Ik was zelf in Side ten tijde van de aanslagen in Kusadasi Istanbul en Egypte…
Tuurlijk heb ik ook de eerste keer in de dolmus wel even gekeken of ik niks verdachts zag!! Maar geloof me, ik voel me in nederland minder veilig dan in Turkije!!!
Hier in Nederland vermoorden ze je om geen reden… Dus hier ben je ook niet veilig!! Geniet nou maar van die vakantie, de sfeer is daar veel beter en je zal merken dat je een super vakantie gaat hebben! En over Onur hoef je je niet druk te maken hoor!!!
Wýj zýtten nu ýn alanya, je hoeft nergens bang voor te zýjn…
Er gebeurt nýks en anders kan het overal gebeuren
Het ýs hýer heel mooý weer, en super gezellýg…
gewoon gaan, zon vakantýe wýl je nýet mýssen
hoi, ik ga 18 augustus alleen op vakantie naar turkye en eerlijk gezegt maak ik me niet veel zorgen om aanslagen en zo. Weet je het kan hier ook gebeuren en om altijd thuis te blijven heeft geen nut, als ik jou was zou ik gewoon lekker genieten van je vakantie en er niet te veel stil te blijven staan met wat er eventueel kan gebeuren. Je hebt hier een heel jaar voor gespaart en als je je vakantie laat vergallen door zorgen om wat er kan gebeuren is zonde want als er straks niets gebeurt is heb je nog een klote vakantie gehad. Dus probeer er van te genieten.