Wederom explosies in Turkije, nu in Antalya…
2 weken terug ook al in Kusadasi, Cesme, en Istanbul…
Mensen waar gaat het heen met deze wereld?
Wederom explosies in Turkije, nu in Antalya…
2 weken terug ook al in Kusadasi, Cesme, en Istanbul…
Mensen waar gaat het heen met deze wereld?
Bah, ik zit het ook net te lezen op nu.nl
Twee ontploffingen in vuilnisbakken. Zes slachtoffers.
Brrrr…
He jakkes ik las het ook net, ze moeten op het moment wel echt Turkije hebben lijkt het…Eerst lijkt het nog een eenmalig iets, nu gebeurt het wel erg vaak dicht op elkaar…
Groetjes, Diamond
volgende word bodrum denk ik…
Of Alanya??? :unsure: :unsure:
He bah!!!
ik ga over iets meer dan 2weken naar antalya/kemer.
ja waar is de volgende? als het zo door blijft gaan komen we daar snel achter.
Maar is het in heel Europa een bommen-“festijn” onbegrijpelijk…
Nou ik ga over 6 nachtjes naar Alanya…
Maar ik ga gewoon…
Het kan idd overal gebeuren, en die mensen willen volgens mij juist dat er geen vakantiegangers meer komen… door die bomaanslagen… Maar pech hebben ze…
Want ik ga iig…
Liefs Joanne
ik zou ook gewoon gaan, ook grote kans dat er een in nederland komt, dus what the f*ck…
Gewoon gaan turkije is HE-LE-MAAL TOP!!!
ik zit nu in Antalya.
het waren in totaal 4 bommen waarvan er 3 zijn afgegaan. geen doden maar wel een paar gewonden inderdaad. ik zat op school vlakbij de bazaar waar er 1 afging en dat was zeker wel even schrikken. vandaag weer 2 flinke knallen geweest dus heb wel al gehoord dat er miss een 2e aanslag was maar dat weet ik nog niet zeker.
tja je kunt er weinig aan doen. ik hoor van toeristen die hier zitten dat er niemand naar huis gaat. je loopt natuurlijk een bepaald risico als je naar turkije op vakantie gaat met de pkk maar tja wat moet je er aan doen? je kunt moeilijk helemaal nergens meer heen gaan. iedereen hier is wel een beetje angstig maar we gaan wel gewoon door hoor. ik zou ook helmaal gewoon wel naar Antalya komen. want zoals richardjoanne zegt, ze doen het idd om het toerisme de nek om te draaien.
kom gewoon en heb plezier heb ik in elk geval wel
Ik zou gewoon lekker naar je vakantie bestemming gaan. Je moet er gewoon niet aan denken dat het kan gebeuren. Als je eraan gaat denken dan kan het overal wel gebeuren en ben je zelfs in je eigen huis in je eigen stad in je eigen land niet meer veilig.
En als er iets gebeurt (de kans is klein dat jij dan in de buurt ben) naja dan is het erg toevallig dat jij er net was op die plaats en op dat moment.
Misschien denk ik er wel iets te makkelijk over, maar zo denk ik nou eenmaal…
-xxx- Wendy
Gisteravond weer Istanbul…
Ik ga ook gewoon naar Turkije hoor! Laat me niet weg jagen… Want dan kan je beter nergens meer heen gaan, ze gooien ze toch overal!
Hallo,
Ik ga 16 augustus met me gezin naar alanya nou ik kan je vertellen dat ik echt geen zin meer heb.
Ik ben echt bang en heb geprobeert het teannuleren maar ben ik al me geld kwijt.
Ik ga met angst op vakantie en ja dat is niet de bedoeling maar ja dat gevoel is niet weg tenemen.
Ik begrijp echt niet waarom er geen negatief reisadvies wordt afgegeven.
Heb echt het gevoel dat we zo de dood in worden gejaagd .
IK hoop dat ik weer goed thuis kom
Erg hoor hele jaar voor gespaart en nu ga je liever niet ja dat is wel wat ze willen he.
lady di
Hoi Ladydiana,
Ik begrijp je angst, het is allemaal heel erg. Maar zoals anderen in dit topic ook al hebben gezegd, ik zou gewoon gaan en proberen geen zorgen te maken, want het kan overal gebeuren! Zelfs in Nederland, dus waar ben je veilig? Dan zou je idd nergens meer heen kunnen gaan… Nouja, ik wens je een fijne vakantie Ladydiana!
Ik ga 12 augustus naar Kusadasi, maar ik laat me niet afschrikken. Kijk er dan ook naar uit.
Er is echt niets aan de hand! Heb vaak alleen een dolmus genomen, véél langs vuilbakken gepasseerd en veel op de plek van de bomaanslag in kusadasi gelopen en…ik leef nog !
De mensen doen echt hun best om de toeristen zich goed te laten voelen !
groetjes xxx
Ja wij zaten in Kusadsai met die aanslag gelukkig waren wij in het hotel,maar andere Nederlandse mensen uit ons hotel hebben het gezien.
die vrouw heeft er gewoon een trauma aan overgehouden
Verleden jaar met de bomaanslagen in Marmaris toen zat ik daar ik was echt super bang
Ik werk voor een grote Turkse Touroperator en dat wist de hotel eigenaar
die vertelde mij dat ik niet in paniek moest raken omdat ik voor die tour operator werkt:S sorry hoor maar angst kan je niet zo snel uitschakelen en ik was niet aan het werk maar op vakantie
Thuis blijven heeft geen zin want als je in Amsterdam loopt kan het ook gebeuren
Nu ga ik binnenkort weer naar turkije en ja hoor er waren weer aanslagen pffff aub laat het deze zomer gewoon lekker rustig blijven