Annuleren Of Wat Moet Ik Doen ?

Hallo,

Ik ga binnenkort naar Kemer op vakantie (nou ja zou gaan)

Na alle aanslagen etc. ga ik dus absoluut niet ernaartoe.

Ze kunnen wel zeggen ja man have fun etc. maar dat kan ik dus niet
hebben als ik ga.

Wat kan ik nu het beste doen, kan ik gratis omboeken of hoeveel zijn de kosten daarvan?

Is een bij het ANVR aangesloten reisbureau.

Je kan wel zeggen nou er zal niets gebeuren, maar is wel toevallig in Antalya
waar ik aankom met het vliegtuig.

Hoe moet ik dit aanpakken?

Iemand Tips??

Nou gratis omboeken zeker niet neem ik aan, er is geen negatief reisadvies voor Turkije afgegeven. En omboeken wordt sowiezo moeilijk denk ik, zag laatst op tv dat zo’n beetje alles is volgeboekt met het slecht weer hier. Je hebt je beslissing al genomen zo te lezen dus ik zou maar snel ff langs het reisbureau gaan om te praten hoe of wat.

Succes!

Groetjes, Diamond

JA het is in oktober en hoe meer je ziet op het nieuws
hoe meer ik tegen de reis opzie.

Ik ga om te relaxen maar denk dat ik daar vol spanningen zit.

Dus hoop dat er nog iets te regelen valt.

Heb gezien dat Engeland, Spanje en Duitsland een negatief reisadvied hebben
gegeven voor Turkije, zijn er nog meer landen die dat gedaan hebben?

hoi,

Er is vandaag weer een aanslag in Antalya geweest.
Ik ga 17 augustus met mijn moeder naar Lara. Dat is een plaatsje dat dicht bij Antalya ligt…
Het is een zwart gat dus ik ga er niet vanuit dat daar iets gebeurd. Maar stel je voor dat er een negatief reisadvies komt.
We moeten afwachten…

Groetjes Danielle

Ik kan me je reactie heel goed voorstellen maar ik denk dat je op het moment nergens meer veilig bent ter wereld als het gaat om aanslagen, voor hetzelfde geld ben je op vakantie in turkije en is hier in Nederland een aanslag geweest.

Annuleren ivm de aanslagen kan helaas niet gratis. Hier zijn dan zo wie so annuleringskosten aan verbonden aangezien er geen negatief reisadvies is uitgegeven. Als je om wilt boeken ligt dat aan de periode voor vertrek. Zit je binnen 2 maanden voor vertrek dan zul je je boeking niet meer kunnen wijzigen maar zul je hem moeten annuleren en een nieuwe boeking moeten maken (dat wordt dan erg duur). Als je buiten de 2 maanden voor vertrek zit kun je misschien nog wel omboeken en dan betaal je alleen de wijzigingskosten (meestal rond de 30 euro).

Originally posted by Mike25@02-08-2005, 21:15:51
Heb gezien dat Engeland, Spanje en Duitsland een negatief reisadvied hebben
gegeven voor Turkije, zijn er nog meer landen die dat gedaan hebben?

Waar heb je dat gezien , gelezen of gehoord?
Het lijkt mij nogal sterk, zo snel.

ha!!

Ik heb twee dagen geleden geboekt, en zelfs al zou er een negatief reisadvies komen, ik denk dat ik zelfs dan zou gaan. Ik voel me kompleet veilig in mijn hotel, en het kan net zo hard hier gebeuren, daarom zou ik bv niet gaan shoppen in A’dam/ R’dam of Utrecht.

alleen mijn ouders zullen het niet zo met me eens zijn, denk ik. :smiley:

laat je niet gek maken, en je gaat pas in oktober, wie weet wat er dan allemaal nog hier kan gebeuren.

over ongeveer 2weken gaan wij ook naar Kemer. wij gaan het echt niet annuleren.
zoals al vaker is gezegd: het kan overal gebeuren.

wij hebben vandaag onze tickets opgehaald. en wij gaan over 10 dagen naar turkije en zitten in de buurt van antalya. maar wij gaan ook niet onze vakantie annuleren.

groetjes besmile

als je wilt annuleren zo snel mogelijk doen.

tja ik zou gewoon gaan hoor, zo erg was het niet. wel ff flink schrikken maar tja je kunt er weinig aan doen. jammer dat je niet meer wilt gaan en ik hoop dat je kunt annuleren of omboeken

Ik woon in Kusadasi,heb die aanslag meegemaakt ,woon aan de boulevard, en vorige week was ik in antalya en ik kom ook geregeld in antalya. Moet ik dan terug naar mijn land komen wonen nadat ik het hier 9 jaar naar mijn zin heb gehad.Neen, ik heb geen schrik van die aanslagen,en de meeste mensen zijn het hier al vergeten,waarom een reis anuleren, het kan in een ander land ook gebeuren.Kom gerust naar Turkije en profiteer van de turkse gezelligheid.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka

Beste Nur,

Lees de update van mij boven aan het scherm,ok?

Groetjes,

Je forumbeheerder,Hans.