ik kom zomaar ineens binnenvallen…heb eea gelezen over Antonio en Jan.
Jan, vind ik een gezellig gozer maar die Antonio…alstjeblieft wat een homo is dat zeg!!!
Ik vertrouw NIEMAND in Bitez!!! Die jongens zijn echt geen van alle te vertrouwen.
Wat doet jouw vriendje dan voor werk in Bitez?
En hoe weet je zo zeker dat hij wel te vertrouwen is?
Heb al van meerder jongens daar gehoord (ook die niet in de restaurants werken) dat ze naast hun vriendin ook met andere vrouwen sex hebben!!
Wil je verliefdheid niet verstoren maar wees alstjeblieft voorzichtig!!
Welk app. complex werkt je vriend?
Als ik je verhaal zo lees dan kan ik me heel goed voorstellen dat je hem vertrouwd.
Toch kan ik dat weerleggen…ik heb daar een vakantievriendje gehad en die vertelde mij ook gewoon dat ie een vriendin had. Hij smste haar gewoon waar ik bij was, liet mij ook lezen wat ze aan elkaar schreven. ik vond dat niet erg want wilde toch niks serieus met hem…zo zullen er meer meiden zijn. Ik vind het echt rot om dit te schrijven maar aub vertrouw ze niet…er zijn geen uitzonderingen daar. Ben er zelf nu 5x geweest en heb er al met zoveel jongens over gepraat.
Maar, als je verliefd blijft en met hem verder wilt dan is het beter dat we het over dit onderwerp niet meer hebben…
nee, ken hem niet…ik ken geen mensen uit Paloma…
Ik hoop echt voor je dat jullie het heel leuk hebben samen, zowel bij zijn familie als hij in NL!!!
Komt hij ook in de toekomst hier wonen of wil jij daar naar toe gaan?
ps: Ik ga om 16.00 uur een weekendje weg dus kan dan een paar dagen niet reageren ![]()
Zou je dat kunnen, wonen in Turkije?
Best een grote stap…maar het is wel een geweldig land ![]()
Jij ook vast een goed weekend!!!
haha de meeste namen komen mij ook bekend voor, ben zelf inmiddels al 5x in bitez geweest…
weet alleen niet of ik volgend jaar weer ga door wat omstandig heden met iemand, maar goed, bitez is het helemaal!
Originally posted by christy-erkan@18-08-2005, 14:06:05
** dankhij wil eigenlijk niet in nederland wonen maar hij wil wel een maand kijken of ie hier kan wennen. na die maand gaan we kijken wat we willen of nederland of turkije. ik ken ook meerdere jongens uit paloma en die hebben dus wel zo iets van nah ik heb een vriendin maar als die in NL zit mag k ook gewoon me gang gaan en dat zeggen ze idd dan ook.
he jij fijne zonnige korte vakantie gewenst en "spreek"je later nog wel groetjes **
Welke jongens uit Paloma ken je die zo denken dan?
Van ik heb een vriendin, maar als zij er niet is kan ik gewoon mn gang gaan…
X
hey evet,wat voor omstandigheden met iemand als ik vrage mag?
vervelde ervaringen gehad met iemand?
hooi mensen
ben net terug van bitez(hotel okaliptus) en ik heb ook een vriendje daar,ibo(ibrahim)kennen jullie hem misschien??of andere mensen van okaliptus?
is volgens mij een ontzettende player,zoals elke man in bitez
WOW ik ben nu al meer dan 3 weken terug uit Bitez en ik mis echt alles daarvan! HEt strand de mensen alles. En over een paar dagen moet ik weer naar school en dan is alles weer zo hollands
en maar weer uitkijken naar volgende zomervakantie…
moet ook al weer naar school over een 2 dagen bah!
maar het leuke is dat ik 27 augustus weer ga!:)![]()
dat is snel!!! voor hoe lang ga je dan?
nog even een reactie op die mannen van okaliptus! WAT EEN RACICTEN ZIJN DAT ZEG!
BAH!!!
voor maar een weekje:(![]()
wrm zijn de mannen van okaliptus racisten??
ik was heel leuk met ze aan het praten, en toen ze er later achter kwamen dat ik wij met jan omgingen en dat mn vriendin dr vriend een koerd was (en jan ook) schreeuwden ze dat ze niet meer met ons wouden praten omdat wij met koerden omgingen! belachelijk!
Hallo,
Ik ben in Augustus 2 weken lang in Bitez geweest met vier vrienden. Lekker elke dag liggen bij Dolphins aan het strand, dat was echt genieten! Allemaal aardige lui die daar werken in Bitez, maar je moet niet vergeten dat ze ook gewoon veel geld willen verdienen. Veel praatjes en weinig daden. Jan en antonio aardige lui, maar soms een beetje te opdringerig, echt rustig eten kon je daar niet.
We verbleven in app. PArk Bitez van Toloman. Was allemaal geod geregeld. Eigenlijk de hele vakantie vanalles gedaan, een paar dagen een boot gehuurd met schipper en dat soort ongein, we hebben zeker genoten, voor herhaling vatbaar.
Aan de boulevard richting de pin automaten zat een supermarkt met daarnaast een kebab tentje waar je voornamelijk kon afhalen of even snel een broodje kon eten. Ik heb begrepen dat die tent bij anatolia hoort. Er zaten tijdens onze vakantie een donker meisje en een gigantische blinde meid. HEt donker meisje met gigantisch veel piercings was in Turkije gebleven omdat ze iemand had leren kennen. Weet iemand hoe het daar mee gaat? Ze had tevens haar teen geloof ik gebroken. We vonden eht wel een markant verhaal.
Groetjes
heeey hebben jullie elke dag bij dolphin gelegen?
heeft jan nog liefdesverdriet?
hoi
Ben inmiddels 2 keer in bitez geweest heb daar in mei mijn vriend leren kennen hij werkte toen bij paloma app. hij heet serbulent maar in het begin noemde ik hem brent. Kent iemand hem misschien, maar hij is ongeveer begin augustus naar gumbet gaan werken. Ik ben in augustus weer terug geweest en we zijn toen erg veel bij paloma geweest, hij hat ontslag genomen in gumbet omdat hij geen vrije tijd kreeg toen ik er was dus we hebben een super week gehad. In november ga ik kennismaken met zijn familie. Ben benieuwd of iemand hem kent of zo.
groetjes