ik ben deze zomer in Bitez geweest en ik vond het heel erg leuk. Heb daar leuke mensen ontmoet. Ik zou het leuk vinden as jij er ook ben geweest wat jij daar dan allemaal heb gedaan en wie je daar heb ontmoet en waar je heb gelogeerd enz… ik heb daar in makumba appartement gezeten en heb daar een leuke jongen ontmoet dus… reageer want dat is leuk hahah
kusssjes simone
HEEY ik ben dit jaar al 3 keer naar bitez geweest helemaal te gek, heb ik mei ook in makumba gelogeerd, vond ik het beste van allemaal! zelfs beter dan paloma.
Ken genoeg mensen daar dus misschien leuk om te praten erover!
Ik hoor het wel van je…
Groetjes!!!
wat leuk! vertel… wie ken je daar nog alleemaal. ik ben pas net terug dus het zit nu nog vers in men geheugen. Ik ken nog een paar namen de rest moet je maar beschrijven qua uiterlijk. lijkt me leuk! wat deed je daar in de avond enzo ging je dan naarr bodrum en gumbett ? en bij welke strand tent zat je dan? ik hoor het graag!
kusjes simone
ik zat in oktober altijd bij anatolia, in mei altijd bij dolphins en in juni altijd bij dolphins.
s’avonds ging ik meestal naar X-bar… (wie niet)
heeeyy ik ben ook vorigw week voor de tweede keer in bitez geweest, ik zat in paloma et appartementt zelf was egtttt slechtt… maar voro de restt in bodrum en gumbet uit gaan wass lache… en bij dolphins en anatolio oookk… ken 1 van jullie antonio van anatolia?? ![]()
is dat een jongere jongen of een wat oudere (die oudere kan nederlands en zegt dat hij kees heet hahah) ik weet niej meer hoe ze heten maar ik heb ze vast wel gezien en mee gekletst
Originally posted by simone1991@14-08-2005, 19:26:22
** is dat een jongere jongen of een wat oudere (die oudere kan nederlands en zegt dat hij kees heet hahah) ik weet niej meer hoe ze heten maar ik heb ze vast wel gezien en mee gekletst **
jaja klopt die oudere kon ik ook wel ja… maah Antonio was die half italiaanse hij was altijd aan et dansen enso…
wanneer was jij daar?
ik ben hellaas al weer bijna 2 weekjes terug in nederland! :unsure: ik ben daar van 20 juli tot 3 aug. geweest. het was super leuk! jij bent net terug heh? hoe was t? waar heb je op het strand gelegen? nog mensen uit bitez. waar ging je uit ik wil alles weten. ik vind het zo leuk haha kusjes simone
Originally posted by simone1991@14-08-2005, 20:11:33
** ik ben hellaas al weer bijna 2 weekjes terug in nederland! :unsure: ik ben daar van 20 juli tot 3 aug. geweest. het was super leuk! jij bent net terug heh? hoe was t? waar heb je op het strand gelegen? nog mensen uit bitez. waar ging je uit ik wil alles weten. ik vind het zo leuk haha kusjes simone **
ik was van 23juli tot 7augustes… ik lag meestal bij dolphins op het strand maar afentoe ook bij anatolia en jij?? uhm wie ik nog meer kan…
van
Anatolia ken ik: Charly,kees, antonio en Figo
DolphinsMustafa (jan) marco, ali baba oezo en de rest week naam nie van.
Jimmy`s Hakan, jimmy dancer, shaggier
Red dragonElvis
Indiana Traveloezo en mahony
four seasonCharly
En wie ken jij allemaal en waar lach jij dan meestal op het strandd…
En ik wel hotel appartementt zat je dan???
Ik zat vaak bij The First stop op het strand of Bij ali’s. 's avonds gingen we vaak bij dolphins wat drinken bij jan! Wij logeerde in Makumba summer-garden appartementen. Ken jij mensen die werken in makumba summer garden?
en ken jij misschien:
Ali’s : Celik, vali, artu
the first stop: Emra
verder zaten we soms wel overal op t strand ook een keer bij dolphins. was jou appartement / hotel zo slecht? makumba was heel leuk veel leuke mensen leren kennen. kusjes simone ![]()
Originally posted by simone1991@14-08-2005, 21:10:02
** Ik zat vaak bij The First stop op het strand of Bij ali’s. 's avonds gingen we vaak bij dolphins wat drinken bij jan! Wij logeerde in Makumba summer-garden appartementen. Ken jij mensen die werken in makumba summer garden?
en ken jij misschien:
Ali’s : Celik, vali, artu
the first stop: Emra
verder zaten we soms wel overal op t strand ook een keer bij dolphins. was jou appartement / hotel zo slecht? makumba was heel leuk veel leuke mensen leren kennen. kusjes simone
**
uhmmm bij ali`s was daar ook sown beetje grote jonge die swart was en sown vet irritant lachje had…??
Ken je ook sabine en mike??? die zate ook in Makumba
wij zate in paloma da was egt slecht we wouden naar makumba gaan maar die was al helemaal vol
kusz Roos
Hey gekke, wij kennen dezelfde mensen
Jimmie dancer, ali baba, mustafa, marco, figo, antonio
figo en antonio vind ik echt klootzakken, maar dat komt omdat ik ze al langer dan vandaag ken.
jimmie is echt lief, en mustafa ali baba en marco zijn toppers!!!
nog leuke roddels over the boys???
ik heb ook in paloma gezeten, vond het niet erg slecht, maar het schijnt het beste app. van bitez te zijn…
ik vond makumba wel leuker ja!
hey simone ging jij s’avonds altijd bij jan drinken… ik was daar in juni en july, vet saai was het toen, maar ik hoorde dat het nu elke nacht tot wel 3 uur doorgaat!
hoe gaat het met jan he?
Originally posted by angel_4_u@15-08-2005, 09:27:45
** hey simone ging jij s’avonds altijd bij jan drinken… ik was daar in juni en july, vet saai was het toen, maar ik hoorde dat het nu elke nacht tot wel 3 uur doorgaat!
hoe gaat het met jan he? **
k was deri n july-aug bij dolphins heb ik ook vaak gezete maah et ging meestal tot uurtje of half 3 doorrr en et was in et begin meestal wel druk hoor maar later niet meer…
Met jan de man die alles kan
gaat et wel goed hurrr…
Maah hoeso vind je Antonio en Figo klootzakken dan… wat hebbe ze gedaan dan?
En Paloma HET appartement van Bitez heb jij et niett over MAKUMBA:P
Nee ik ben in allebei geweest dus ik wet waar ik het over heb, paloma schijnt het beste te zijn, al vind ik persoonlijk makumba beter ZOALS ik al zei.
en figo is een vies mannetje, hij ging met een meisje van 17 terwijl hij zelf 26 is getrouwd is en een kind heeft.
hij heeft haar erg veel pijn gedaan.
en antonio is een klootzak omdat hij met figo meedeed.
lang verhaal doet er allemaal niet toe…
doe wat je wilt, pas alleen goed op!
Originally posted by angel_4_u@15-08-2005, 12:59:00
** Nee ik ben in allebei geweest dus ik wet waar ik het over heb, paloma schijnt het beste te zijn, al vind ik persoonlijk makumba beter ZOALS ik al zei.
en figo is een vies mannetje, hij ging met een meisje van 17 terwijl hij zelf 26 is getrouwd is en een kind heeft.
hij heeft haar erg veel pijn gedaan.
en antonio is een klootzak omdat hij met figo meedeed.
lang verhaal doet er allemaal niet toe…
doe wat je wilt, pas alleen goed op! **
jaa maah weet je de helft van die gasten zijn getrouwd… en als ze met iemand gaan lijkt et mij da et gewoon alleen voor de vakantie is… ja er zijn uitzonderingen… maja die gaste lope allemaal hun pik achterna dus
ja daar was ik mezelf al van bewust ja, als je 1 keer in gumbet loopt weet je al meteen hoe het er daar aantoe gaat…
maar dan nog had figo niet het recht om mijn vriendin zoveel pijn te doen!
Originally posted by angel_4_u@15-08-2005, 13:03:17
** ja daar was ik mezelf al van bewust ja, als je 1 keer in gumbet loopt weet je al meteen hoe het er daar aantoe gaat…
maar dan nog had figo niet het recht om mijn vriendin zoveel pijn te doen! **
wat heb ie dan pcies gedaan?
haar geestelijk helemaal gek gemaakt, terwijl ze met elkaar gingen liegen over alles, zei (zoals veel meiden) geloofde hem toen hij zei dat ze helemaal alleen van hem was, maar dat was natuurlijk niet waar.
ze heeft nog steeds liefdesverdriet, we waren in mei samen teruggegaan, en toen op de laatste dag kwamen we hem weer tegen, terwijl hij haar eerst heel duidelijk had gemaakt dat het over was, begon hij haar toch weer te versieren.
echt een klootzak.
en antonio en figo, hebben ruzie met jan, en omdat ik jan mag, probeert antonio mij het bed in te krijgen. ALLEEN OM JAN DAARMEE TE STANGEN!!
hij stuurt mijn vriendin smsjes dat ze mij naar hem moet brengen… HALLO ze is mn pooier niet… BAH daarom mag ik ze niet.
vorig jaar vond ikze trouwens best aardig maar na wat ze hebben geflikt en wat ze allemaal zeggen heb ik het helemaal met ze gehad!
Originally posted by angel_4_u@15-08-2005, 13:16:32
** haar geestelijk helemaal gek gemaakt, terwijl ze met elkaar gingen liegen over alles, zei (zoals veel meiden) geloofde hem toen hij zei dat ze helemaal alleen van hem was, maar dat was natuurlijk niet waar.
ze heeft nog steeds liefdesverdriet, we waren in mei samen teruggegaan, en toen op de laatste dag kwamen we hem weer tegen, terwijl hij haar eerst heel duidelijk had gemaakt dat het over was, begon hij haar toch weer te versieren.
echt een klootzak.
en antonio en figo, hebben ruzie met jan, en omdat ik jan mag, probeert antonio mij het bed in te krijgen. ALLEEN OM JAN DAARMEE TE STANGEN!!
hij stuurt mijn vriendin smsjes dat ze mij naar hem moet brengen… HALLO ze is mn pooier niet… BAH daarom mag ik ze niet.
vorig jaar vond ikze trouwens best aardig maar na wat ze hebben geflikt en wat ze allemaal zeggen heb ik het helemaal met ze gehad! **
ja figo is bij iedereen et zelfde, maah antonio is de enige turk in heel bitez waar ik gewoon uren lang alleeen mee kon praten zonder dat hij iets probeerde… terwijl we overdag meestal bij jan op t strand lagen maakte em nix uit…
dus ik denk zelf dat antonio 2kanten heeft