denk wat je denken wil, ik mag hem gewoon niet…
Maar als antonio geen player is, waarom probeerde hij mij dan het bed n te krijgen om jan daarmee te pakken?
Dat is antonio zn probleem, en die van figo trouwens ook, jan werkte vorig jaar bij hun, en nu ie weg is haten figo en antonio hem, ook omdat jan mijn vriendin had verteld dat figo eigenlijk getrouwd is, en dus hun relatie verpestte.
En nu dus bij iedereen die jan aardig vind doen ze naar.
Als klanten van vorig jaar van anatolia terugkomen voor jan, zeggen ze dat hij niet meer in bitez werkt! terwijl hij het restaurant ernaast er gewoon staat, ze stangen hem gewoon.
Dus misschien ga jij niet zo goed met Jan om, vandaar dat ze jou wel mogen, of ze doen juist zo aardig, zodat je bij anatolia blijft komen.
Originally posted by angel_4_u@15-08-2005, 15:34:23
** Maar als antonio geen player is, waarom probeerde hij mij dan het bed n te krijgen om jan daarmee te pakken?
Dat is antonio zn probleem, en die van figo trouwens ook, jan werkte vorig jaar bij hun, en nu ie weg is haten figo en antonio hem, ook omdat jan mijn vriendin had verteld dat figo eigenlijk getrouwd is, en dus hun relatie verpestte.
En nu dus bij iedereen die jan aardig vind doen ze naar.
Als klanten van vorig jaar van anatolia terugkomen voor jan, zeggen ze dat hij niet meer in bitez werkt! terwijl hij het restaurant ernaast er gewoon staat, ze stangen hem gewoon.
Dus misschien ga jij niet zo goed met Jan om, vandaar dat ze jou wel mogen, of ze doen juist zo aardig, zodat je bij anatolia blijft komen. **
naja oke et zal wel… maah ik kon met allebei op schieten en misk wou die jou in bed krijgen omda je makkelijk te pakke ben hahahaha
nou ik was met mn vriend daar dus ik denk niet dat ie daarover nadacht.
en NEE ik heb geen turkse vriend, ik heb gewoon een nederlands surinaamse vriend.
En sorry dat ik het zeg maar ik zou graag willen dat je dat soort onzin voor je houdt, ik dacht dat we het over turkije hadden, ga jij het hebben over hoe makkelijk iemand te pakken is!
Damn girl…
Ja ik ging daar vaak nog wat drinken en dan gingen we rond half 3 naar buiten maar dan daar nog op het strand zitten. Jan is wel heel aardig en lief maar zoals ik hoor van iedereen wel een playertje ik heb veel met hem gekletst was altijd wel gesellie. daarna ging ik met mensen daar voor op het strand zitten en ok gesellie kletsen. Dit was mijn eerste jaar turkije en heb in makumba gelogeerd helemaal TOPPIE! heel leuk! meer lkan ik er niet over zeggen kusjes simone xxx
jan een player? hij heeft al bijna een jaar een vriendin, een vriendin van mij.
en zelf was ik er en dan zag ik hem nooit met andere meiden ( omdat ik hem natuurlijk controleerde)
ik heb nooit slechts over hem gehoord, altijd dat hij helemaal weg was van zn vriendin.
ik kan bijna niet geloven dat ie vreemd zou gaan
ik zeg niks! zo goed ken ik 'm niet maar ik hoorde het wel van een paar mensen dat hij meisjes versierde maar niets negatief hoor! Zelf heb ik het nooit gezien ik heb hem ook nooit zien gaan met een meisje. dus… hij is echt heel lief. Woont zijn vriendin in nederland? hoe houden zij dan contact. ze boft wel hoor met jan egt een schatje! haha xxxx simone
Originally posted by angel_4_u@15-08-2005, 18:40:47
** jan een player? hij heeft al bijna een jaar een vriendin, een vriendin van mij.
en zelf was ik er en dan zag ik hem nooit met andere meiden ( omdat ik hem natuurlijk controleerde)
ik heb nooit slechts over hem gehoord, altijd dat hij helemaal weg was van zn vriendin.
ik kan bijna niet geloven dat ie vreemd zou gaan **
ja sorry dat ik dit ga zeggen hoor… maar Jan is dit jaar met me sus geweest en wou dat ze bij hem bleef slapen enzo… maar goed dat zul je vast niet geloven…
meid vergeet antonio!mocht je hem leuk vinden!
ik kom al jaren in bitez,en elke keer heeft hij een ander liefje uit nederland,rusland,engeland noem maar op,al lijkt hij geen player,maar wordt wakker,obers die in toeristen gebieden werken zijn altijd players,
ik was vorig jaar ook in bitez en antonio had een russische vriendin maar zat al helemaal te geilen op een vriendin van mij terwijl zijn vriendin even weg was,en liegen kunnen ze goed!
trouwens ik was er ook dit jaar 2x in mei en juli ook toen had hij meerdere liefjes!zelfs een vrouw die zwanger was en die een man had in ierland!
ik zeg dit niet omdat ik je antonio niet gun,je mag hem hebben,maar laat hij je geen pijn doen!want dat ben je vast niet waard!en ik spreek echt uit ervaring want ik ken de obers van anatolia maar al te goed!!jumpers zijn het,en het maakt voor hen niet uit hoe je eruit ziet ze willen maar een ding! al lijken ze zo aardig en zo lief en zeggen ze dat je de enige bent en de mooiste,als je weg bent komt er weer een nieuwe lading met vrouwen en begint het spel opnieuw!
ow ja wat ik ook kwijt wil is dat Figo van de anatolia getrouwd is met iemand uit het oosten!hij woont btw niet in istanbul al zegt hij dit wel,ik heb heel wat mensen gesproken die hem al jaren kennen,die weten allemaal de waarheid over hem en zijn vrouw!alleen niemand verraad elkaar, al zal hij dit allemaal ontkennen(natuurlijk!) ik spreek uit ervaring! ow ja hij zegt dat hij 24 is kijk nog eens goed naar hem dan zie je wel dat,dat niet zo is die gast is minstens 29!!!
hij laat je dan vast zijn id-card zien daar staat 24 op,maar in het oosten geven ouders hun kinderen pas na 5 jaar op als geboren omdat mensen van het geboorteregister om de 5 jaar maar komen in die koerdische dorpen.
vertrouw figo NOOIT hij heeft mij in iedergeval heel veel pijn gedaan…met zijn leugens,hij is niet goed snik al doet hij nog zo aardig tegen je,hij maakt een bezit van je,en vernedert je achter je rug om,en hij schuift uiteindelijk de schuld altijd op jou,ik was te naief en dacht dat ik de enige was,maar echt open je ogen op tijd! mocht je gek zijn op een ober van het anatolia restaurant!
succes
misschien was dit je eerste keer in bitez,toen ik de eerste keer in het anatolia restaurant kwam dacht ik ook echt dat antonio (hamit)het meende met een van zijn velen vriendinnetjes, en voor figo(fesih) precies hetzelfde ze werken trouwens altijd samen als het om veroveren van meiden gaat!ze spelen ze naar elkaar toe!neem jij die dan neem ik die! of ze nemen ze gewoon allebei!
vorig jaar hebben ze zelfs een vrouw met zn allen genomen,de eerste nacht figo de andere nacht had ze met antonio en de andere nacht weer met faris(de baas van anatolia) die vrouw deed het zelf maar is het normaal van die obers???
maar hoe meer je te weten komt over die gasten des te meer je ogen open gaan,
maar hoe waar het ook is,ze blijven altijd ontkennen want ze willen natuurlijk een goede reputatie,en al helemaal niet getrouwd zijn want dan wil niemand ze meer…
mocht je nog meer info nodig hebben over antonio,ik weet nog veel meer,ook ik heb gesproken met mensen die ook veel weten over hem en eerst nog dachten dat het zo’n lieverd was.ik wil dit restaurant helemaal niet zwart maken!want het eten is heerlijk en je kunt echt veel lol hebben met ze!maar doe verder niks want ze spelen gewoon met je gevoelens!en dat doet echt heel veel pijn
ga je dat nou in elk forum type ![]()
ow neej hoor,maar ik dacht dat dit forum over hetzelfde ging
Originally posted by bloempjeh@16-08-2005, 14:45:29
** ow neej hoor,maar ik dacht dat dit forum over hetzelfde ging **
owkeej:D
Hey maar Jan ging dus met jou zus? DAT MOET IK MN VRIENDIN VERTELLEN!!!
Fucked up voor der…
trouwens wanneer waren jij en je zus er dan?
toen ik in bitez was heb ik jan niks zien doen,misschien was je zus wel een beetje gek op hem,en heeft ze daarom een beetje geflirt,en dan flirt hij misschien terug,maar vreemd gaan zie ik hem gewoon niet doen,hij is gek op zijn vriendin vertelde hij mij nog!
Originally posted by bloempjeh@16-08-2005, 20:28:11
** toen ik in bitez was heb ik jan niks zien doen,misschien was je zus wel een beetje gek op hem,en heeft ze daarom een beetje geflirt,en dan flirt hij misschien terug,maar vreemd gaan zie ik hem gewoon niet doen,hij is gek op zijn vriendin vertelde hij mij nog! **
owke ik zal jullie het hele verhaal vertellen…
2 jaar geleden waren wij ook in Bitez…toen werkte hij bij de jimmy`s…toen wij aan het eten waren en mijn zus ging naar de wc zei die dat ie wat aan der wou laten zien… Hij nam der mee naar et balkon en vroeg of hij haar mocht zoenen… maar ze zei nee ik heb een vriendje toen zei die die hoeft et tog niet te weten maar ze wou et egt niet… voor de rest in die week ginge we gewoon langs enso beetje praten en de laatste dag gaf hij haare een ketting en zei dat hij haar nooit meer zou vergeten…
Dit jaar gingen we voor het laatst nog met onse ouders en die woude graag naar Bitez omda et daar lekker rustig is.
Toen we rondje aan et lope ware zage we jan bij de Dolphins staan en hij herkende ons eerst niet maar later wel… die dag derna gingen wre naar zijn strand en vroeg die of ik en me sus savonds even wat kwamen drinken… da deden we,… toen we trug naar ons appartement liepen… pakte Jan haar op der bek…en zij deed mee…
Een week derna een paar dagen voordat we naar huis gingen, nam hij me sus mee door een deur daarachter bij die wc`s van dolphins weet je wel… hij pakte haar hand en legde die op zijn pik… hij zij I want you tonight maar ze zei naa je heb genoeg andere meisjes denk toen zei die nee ik wil alleen jou… maar toen is ze alleen met hem geweest meeer niett…
oja en wij waren der van 23juli tot 6augustes
mm vind ik niet echt wat voor hem om te doen,maar je zus zal t wel weten…
Originally posted by bloempjeh@16-08-2005, 22:02:48
** mm vind ik niet echt wat voor hem om te doen,maar je zus zal t wel weten… **
ja idd… maarja hijheb ons zeg maar ze andere kant laten zien… net zoals die jongen van anatolia bij jullie…
ze hebbe allemaal 2 kanten…
het is gewoon een spel wat ze spelen ze hebben geen persoonlijkheid, hun werk is een toneel spel,ze spelen een rol!
ook als ze zo aardig bent,je kent ze alleen als je met ze omgaat wanneer ze niet werken in een andere omgeving…
sorry
ook als ze zo aardig bent =(moet zijn—>)ook als ze zo aardig doen