Bitez

Hoi,

In de broodjeszaak werkt emin… Hij is een vriend van me, en het hoort idd bij anatolia’s. Ik kan hem wel vragen over het meisje, maar dan moet hij eerst op msn zijn, want ik heb zijn telefoon perongeluk kapot gegooid

gr wendie

Hey… Ik ben er al 2 maand weer van Bitez en ik mis het verschrikkelijk :frowning: Ik heb nu nog contact met de Jongens van Okaliptus en met Hakan, kent iemand mischien hem? hij werkt bij Jimmy’s…

dOoej dOoej … Maaiike

hallo allemaal. Ik ben pas terug uit bitez. Met name Paloma apparts. Ik heb er een leuke tijd gehad. Kent iemand misschien Mehmet (housekeeper) van Paloma apparts? Zou het graag willen weten??

ja ik ken mehmet van vorig jaar, hij stond toen in ieder geval achter de bar.

Angel, Bedoel je ook de Mehmet van Paloma Bitez? Want er is ook een Mehmet (barman) Paloma Gumbet.

Kun je Mehmet van Bitez omschrijven, dan weet ik zeker of we dezelfde menen. Bedankt.

ik ben in augustus ook veel in paloma geweest en ik ken mehmet wel en ook van mijn vorige vakantie in mei. Het is een reuze aardige jongen.

ik ben nooit in paloma gumbet geweest, maar in palome BITEZ, ik ken hem van vorig jaar oktober, erg aardige jongen, maar volgens mij een vreselijke homo, en erg eenzaam… maar dat is mijn mening.

Ik lees hier nogal wat berichten over Bitez en vooral de mannen, maar ik kwam ook iets over “een donker meisje” en een “gigantische blinde meid”… tegen. Leg mij eens uit waar dat “blinde” vandaan komt?

Hoi Angel, waarom denk je dat Mehmet een homo is en eenzaam? Waaraan herkende je dat dan?? Dank je