Beste route door Australie?

Bangkok is een mooie stad, maar als je toch naar Thailand gaat zou ik cker ook Chiaing Mai mee pikken ( in het noorden van Thailand). Dat moet je gezien hebben. Wel een mooie route zo door reizen naar Singapore. Misschien een idee voor mij voor de trugreis, ben zelf alleen nog naar Thailand geweest. wat plannen betreft klopt het idd, je wijzigt toch je plannen zodra je daar bent. K reis alleen naar Australie. En met hoevelen zijn jullie?

dat gaan we ook zeker doen Bangkok, River kwai, chang mai, koh tao en koh samui en full moon party en dan langzaam in 3 a 4 weken naar singapore. Zijn met zijn 2en we zijn al vrienden vanaf basisschool;) nou misschien nog tot in Sydney;) en succes. met je reis je kunt me altijd berichtje sturen voor vragen.

Weet je, je doet Australie en Nieuw-Zeeland in een “vogelvlucht”, dat is heel jammer, je kan beter een gedeelte van Australie rustig en goed bereizen dan heb je volgens mij meer plezier van je reis. En het is een mooie reden om nog eens terug te gaan naar Australie. Ik wens je heel veel reisplezier!!! Zelf ga ik 15 januari naar N-Z voor 4 weken en daarna 4 weken naar Australie.