Beste Luchthaven van Nederland Verkiezing 2011

Ik heb in Nederland alleen ervaring met Schiphol en ik vind dit een geweldige luchthaven. De vele leuke en handige winkeltjes zowel voor en na de douane maken dat je wachttijd snel voorbij is. We komen meestal tijd te kort. De prijs die je betaalt voor het lang-parkeren is redelijk en het inchecken gaat zelfs in het hoogseizoen snel. Een klein minpuntje is dat als je wil worden opgehaald door familie of vrienden is het lastig voorrijden. Dit staat niet goed aangegeven waar dit kan. Verder

1 like

Schiphol, ik ga met openbaar vervoer stap uit op schiphol, niks overstappen en gedoe van auto parkeren,ik hou van schiphol ken er de weg…

1 like

Ik vlieg het liefst vanaf Rotterdam. Heerlijk snel inchecken, instappen en op je bestemming terecht komen. Het is er vaak lekker rustig, dus geen lange rijen en ff snel een broodje halen is ook prima.

1 like

Groningen is een gemakkelijk te bereiken vliegveld. Vandaar mijn keuze voor dit vliegveld. Helaas zijn de bestemmingen beperkt, maar hopelijk komt er snel een langere baan en dan gaan wij ook “van ver”.

Lukas, Tolbert

1 like

Hallo allemaal. ik vind heerlijk dat ik dicht bij mijn huisje in het vliegtuig kan stappen aangezien ik in Groningen woon en de luchthaven eelde geweldig is tref ik het toch maar even lekker gaat niks boven Groningen!

1 like

:wereld:Groningen airport is dichtbij, en dat vind ik fijn. Daarnaast is het kleinschalig en doet het gezelliger aan.

succes: Ria

1 like

Airport Groningen-Eelde. Lekker dichtbij en geen gezeur.

Groningen airport Eelde, gemakkelijk bereikbaar en geen gedoe met parkeren

1 like

Ik heb gestemd op Eindhoven airport>>>
Het is makkelijk bereikbaar met de bus en trein. De luchthaven is best klein, maar daardoor een erg prettige sfeer. Veel licht binnen en niet ruim/niet druk. Verder is alles daar overzichtelijk qua gates etc.

En wat ik ook heel leuk vind aan Eindhoven is dat je een terras hebt buiten waar je vliegtuigen aan kunt zien komen en gaan.

Maar ik moet zeggen dat ik over Schiphol niks te klagen heb… en dat je daar veel leuker kunt rondkijken in de shops, dan lijkt je wachttijd korter :vak01:

1 like

De beste luchthaven.is voor ons eelde. Lekker dicht bij ,makkelijk parkeren,geen gestress met inchekken koffertjes op de band kopje koffie klaar. Terug komst binnen een half uur zit je weer in de auto .Simpel gemakkelijk en heerlijk rustig.:wereld:

1 like

Goedenavond,

Ik heb voor luchthaven Groningen airport-Eelde gekozen omdat het dicht bij mijn woonplaats ligt.
Er zijn geen nachtvluchten en ik ben snel weer thuis.Geen lange files om er te komen.
Als ik mocht kiezen over het uiterlijk dan ga ik voor schiphol,daar is zoveel te zien en te beleven.
Maar voor het gemak ga ik liever naar groningen,het mooiste zou zijn vertrekken vanaf schiphol en thuis komen via Eelde.:zon02:

1 like

Voor mij is Groningen Airport Eelde de kortste weg naar de zon!

2 likes

Wij vinden Groningen Airport de fijnste luchthaven. Als je in het noorden woont is ie lekker dichtbij, geen lange wachtrijen en voordelig parkeren, voor ons dus toppy!

1 like

ondanks de hoge prijzen voor eten en drinken, vind ik Schiphol de beste.Vooral de vele mogelijkheden om je wachttijd door te brengen maken het tot een fijne luchthaven.Museum, relaxruimten, massagemogelijkheden, leuke shops en restaurantjes, maar ook de verschillende parkeermogelijkheden.
De service v d medewerkers vind ik opvallend prettiger als in het land zelf.

1 like

Ik heb ook op Schiphol gestemd.

Waarom? Schiphol is goed te bereiken, zowel per openbaar vervoer als per eigen vervoer.
Je bent op Schiphol van alle gemakken voorzien, je hoeft je absoluut niet te vervelen als je daar op een vlucht wacht.
Natuurlijk heeft Schiphol ook een aantal nadelen, maar ik vind Schiphol toch zeker vergeleken met andere (Nederlandse) luchthavens, het meest prettige vliegveld.

1 like

Natuurlijk Eelde.Lekker dichtbij en staan altijd voor je klaar.
Wij reizen vaak met minder valide reizigers en daarvoor is altijd alles prima geregeld.
Een pluim verdienen ze zeker!!!

:zon02:

1 like

eigenlijk is rotterdam voor mij lekker dicht naast de deur,maar ik vind het altijd al heerlijk om van t vakantie gevoel te genieten zodra ik schiphol zie.

en bij rotterdam heb ik dat niet,wel ideaal voor de tripjes naar londen en andere steden.
maar voor de gezellige sfeer kies ik voor schiphol.

1 like

De meeste mensen zullen voor Schiphol gaan, omdat ze niet anders kennen en het voor hen dichtbij is, zelf heb ik nu al een aantal keer vanaf Eelde gevlogen en dat is heerlijk als je in Groningen woont. Lekker makkelijk, omdat het wat kleiner is, geen drukte erom heen, dus snel thuis. Helemaal goed!

1 like