Beste Luchthaven van Nederland Verkiezing 2011

Nice pictures Jenny!!

1 like

Bedankt :kus:

1 like

Het is dat Vliegveld Twenthe er niet tussenstond anders had ik daar zeker op gestemd een kleinschalige luchthaven waar je binnen 15 minuten na aankomst alweer buitenstaat en er is ook gratis paarkeergelegenheid

1 like

Ik als student vind Schiphol ideaal, omdat het alles heeft wat je hartje begeert. Het is ook nog eens goed bereikbaar en de service vind ik daar altijd goed.
Het is niet alleen een vliegveld, maar bijna een soort international community, waar men andere mensen kan ontmoeten en waar zoveel afspeelt, dat je er nooit uitgekeken raakt. Daarom kies ik voor Schiphol

1 like

8-daagse zonvakantie voor 2 personen, aangeboden door Sudtours?Ik hoop dat het ticketten zijn naar “Thailand” zou er nog eens graag naar toe willen gaan “gratis”
groetjes:georgessiam.

1 like

Ik geef ze weg. Drie maal raden aan wie… (En jij bent het niet! lol2)

1 like

Ik stem voor Eindhoven airport
vooral omdat het hier lekker rustig is en alles is duidelijk te vinden en ook Eindhoven aiport is goed met het openbaarvervoer te doen! en voor mij is het ook dichterbij :smiley:

:dag:

1 like

Ik ga meestal via Schiphol, lekker dichtbij en van alle gemakken voorzien.

1 like

Voor mij als Amsterdamse ga ik natuurlijk ten eerste voor Schiphol.
Maar ook in vergelijking met andere luchthavens vind ik Schiphol gewoon de beste!

1 like

:zon02:tuurlijk schiphol,vanaf mijn woonplaats het beste en snelste te bereiken per trein!
hoef niet eens over te stappen,en sta meteen op schiphol,echt superrr!
verders kan je vanaf schiphol overal heen vliegen :vak02:wat bij andere luchthavens niet altijd mogelijk is!:wereld:
en het voelt gewoon vertrouwd en vindt het best leuk om er een daggie door te brengen zonder dat we op reis gaan!:cheer:
Schiphol is voor ons een toppertje en dat zal zo blijven!!!>>>
vr.groet jolanda lubke:wub:

1 like

:chin:Heb voor schiphol gekozen om dat je daar vandaan het makelijkste naar Bangkok vliegt>>>
Als het van af Eindhoven kon zal ik van af daar vertrekken
:thailand::cambodia:

1 like

Rotterdam is voor mij toppie, geen eigen auto maar zo dicht bij dat er altijd wel iemand is die me af kan zetten. Geen stress, geen hoofdpijn lekker weg:)

1 like

schiphol brengt je overal en jee wat een winkels daar, zo kom je tenminste te tijd wat door!

1 like

Eindhoven is gemoedelijker, kleiner, rustiger, problemen worden sneller afgehandeld, meer plekken om te zitten. Bus vanuit station gaat om de 7 minuten en doet er 20 min over, goede bereikbaarheid dus. Vandaar mijn keuze.
Wat wel prettig prettig is aan Schiphol is dat als je van winkelen houdt er daar wel veel meer te beleven is. Verder hoef je niet over te stappen op bus oid, station ligt direct aan het vliegveld. Ook loop je hier door de slurf en hoef je niet zelf naar het vliegtuig te lopen en de trap op, zoals bij Eindhoven.

1 like

Ik heb gekozen voor Schiphol waarom?

[ul]
[li] Makkelijk te bereiken[/li][li]goede aansluitingen en je kan echt overal heen vliegen[/li][li]goede voorzieningen[/li][li]overzichtelijk[/li][li]leuke winkels (wel duur)[/li][/ul]
Al met al blijft Schiphol voor mij een topper ook in vergelijking met grote andere luchthavens.

1 like

Ik ben (nog) niet zo’n wereldreiziger…misschien moet ik Schiphol ook maar eens wat beter bekijken:)

1 like

andere luchthaven? welke andere??? schiphol

lol2lol2lol2lol2

1 like

Alhoewel Schiphol echt heel mooi is qua uitstraling ga ik toch voor Rotterdam omdat vandaar het reizen pas echt snel gaat… de uitdrukking inpakken en wegwezen.>>>… komt daar tot zijn recht! Ook als je landt te R dam zijn je koffers binnen 15 min weer in je bezit. Top!

1 like