Parkeren Schiphol/ Rijsenhout

hoi
als wij op vakantie gaan parkeren we meestal de auto op lang parkeren van schiphol
nu las ik op een site dat je de auto ook op autohotelrijsenhout kunt parkeren,en die is goekoper dan schiphol, heeft iemand ervaring met dit bedrijf en zijn auto daar al eens geparkeerd:confused:
in de rai lukt niet meer die zit al vol op 1okt:mad:

gr rodeosurfer

Ik heb overal al geparkeerd en ik blijf het duur vinden, tuurlijk het is makkelijk om de auto te pakken als je terug komt maar toch neem ik de trein altijd nu als ik op schiphol moet zijn.

Ik ga nooit met de auto naar Schiphol, maar die enkele keer dat ik het in het verleden gedaan heb voor een reis, nam ik van te voren meestal een hotelovernachting in de buurt. Sommige hotels bieden namelijk gratis parking voor de tijd dat je in het buitenland verblijft. Voor vakanties van 3 weken of langer is dat dus zeker interessant.

Hotelovernachting incl. ontbijt, je auto daar laten staan en dan word je naar Schiphol gebracht en ook weer gehaald als je aankomt. Alleen ff uitzoeken of een hotel dat dus ´gratis´ aanbiedt.

Liefs,
Carolina

hm gemeen van jou dat je dan geen hotel noemt als je daar ervaring mee hebt.

grin Ja, sorry… Maar dat komt dus omdat het echt al een hele tijd geleden is dat ik dat gedaan heb (lees járen) en ik weet gewoon niet meer welk hotel het was.

Overigens weet ik dus niet of hotels die optie nog steeds bieden, eerlijk gezegd, maar volgens mij zou je dat op www.bookings.nl wel moeten kunnen vinden.

Hmz, ben zo even wat hotels aan het afgaan, maar ik kan het hotel waar ik toen was helaas niet vinden. Ik zie wel dat veel hotels nu betaalde parking hebben, maar wellicht moet je gewoon even bellen en vragen wat de opties zijn m.b.t. verblijf in het buitenland, de auto en één overnachting in het hotel.

Liefs,
Carolina

Nou, heb even gezocht. Niet ´mijn hotel´ gevondne, maar wel het volgende toen ik even op google zocht met ¨hotel+schiphol+parkeren¨ (http://www.google.nl/search?hl=es&q=hotel%2Bschiphol%2Bparkeren)::slight_smile:

Het Van der Valk biedt dit.
Zie hier: http://www.hotels.nl/nl/schiphol/valk/

¨Parkeren:
Het hotel heeft een eigen gratis parkeerplaats, bij een verblijf van minimaal 1 nacht in het hotel kan men de auto laten staan tijdens een verblijf in het buitenland. ¨

¨Schiphol Shuttle
De gratis shuttle service brengt u van en naar Luchthaven Schiphol van 6.00 uur tot 23.20 uur. De shuttle rijdt elke 40 minuten. Tijdens uw vakantie kunt u uw auto gratis bij het hotel parkeren. Een taxi naar de luchthaven kost ongeveer EUR 20. Er is geen shuttle service van en naar het centrum van Amsterdam. U kunt het centrum van Amsterdam per trein bereiken vanaf de luchthaven.¨

Liefs,
Carolina

Parkeren schiphol/ “Park & Fly”

Ik heb ook op Safeparking geparkeerd zo ook op autohotelrijsenhout. Nu schijnt er een nieuwe gelegenheid bij te komen “Park and Fly”.

Het parkeren op safeparking vind ik onpersoonlijk en kil, ook de bus rijdt om de 10 minuten dan ben je toch nog weer een half uur onderweg naar je auto. Autohotelrijsenhout vond ik al veel beter leuke jongens en een persoonlijke benadering, alleen ze hadden me wel mogen vertellen dat de auto niet geparkeerd werd op de locatie waar je hem achter laat maar op een terrein vederop ze gaan dus over de openbare weg rijden met je auto!

Nu hoop ik dat “Park and Fly” het beter kan doen als bovenstaande, volgens mij komen ze ergens in mei op het internet.

Ik hoop een bijdrage te hebben geleverd aan het forum.

Fijne vakantie!!

Ik heb ook op Safeparking geparkeerd zo ook op autohotelrijsenhout. Nu schijnt er een nieuwe gelegenheid bij te komen “Park and Fly”.

Het parkeren op safeparking vind ik onpersoonlijk en kil, ook de bus rijdt om de 10 minuten dan ben je toch nog weer een half uur onderweg naar je auto. Autohotelrijsenhout vond ik al veel beter leuke jongens en een persoonlijke benadering, alleen ze hadden me wel mogen vertellen dat de auto niet geparkeerd werd op de locatie waar je hem achter laat maar op een terrein vederop ze gaan dus over de openbare weg rijden met je auto!

Nu hoop ik dat “Park and Fly” het beter kan doen als bovenstaande, volgens mij komen ze ergens in mei op het internet.

Ik hoop een bijdrage te hebben geleverd aan het forum.

Fijne vakantie!!
[/quote]

Dat “Park & Fly” lijkt me wel interessant. Mocht je achter hun webadres komen, post je het dan ook even hier? Alvast bedankt!

2x zelfs, bijna 24 uur na elkaar…
Met precies hetzelfde bericht…
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Liefs,
Carolina

Ik heb de url van Park and Fly…

www.totalcareparking.nl

Heb even gekeken op de site ziet er goed uit.
Iemand al ervaring met Park and Fly? Laat het me dan even weten!

Groeten Special___T

Er is een nieuwe parkeer gelegenheid bij gekomen.
Ze zeggen dat ze de goedkoopste zijn, ik heb op hun site gekeken en het ziet er goed uit. Je kan er parkeren voor 4,50 per dag, heeft iemand hier ervaring mee??

Groetjes Gras

Easypark2fly heten ze geloof ik

hier kan je sorteren op bijv 1 dag, 3 dagen of een week en vind je goedkoopste optie voor parkeren:

Ik wilde jullie deze informatie niet onthouden, omdat het wellicht voor meer mensen handig zou kunnen zijn. Als ik op reis ga >>>, parkeer ik meestal in de buurt van Schiphol. Mijn favoriete site is www.smartparkingschiphol.com, hier kun je prijzen vergelijken, informatie vinden over de procedure en de aanbieder, en tevens ervaringen van mensen lezen. Succes en groetjes Ilse

Dag Ilse, Veel dank voor je fantastische tip, erg goede site! Eindelijk een site met goede overzichtelijke informatie. Ik heb al een paar keer deze site gebruikt voor parkeren rondom schiphol. Handig ook dat je reviews kan achterlaten. Grtn, Bram

@Bram en @ilse, leuke sites!
Bekijk hier anders de ervaringen van de mensen die gebruik hebben gemaakt van de diensten van de parkeer aandbieders rondom Schiphol!!
ervaringen.langparkerenschiphol.net

ik heb afgelopen week bij service parking geparkeerd in Lijmuiden, was goed te doen.
ongeveer 5 euro per dag…

Wanneer je smartparking boekt dan kun je best voordelig op lang parkeren, P3 je auto kwijt. De andere aanbieders zullen dan niet echt goedkoper zijn.

Vergelijk de tarieven altijd op het internet en voor mij was op dat moment smart parking toch de goedkoopste.

Frank

Kan zo zijn, maar dan heb je wel een creditcard nodig, omdat het tevens je in en uitrijkaart is op smart Parking en bij die anderen heb je die niet nodig. Daar kun je kontant, danwel met je pin betalen.

Niet iedereen is in het bezit van een CC.