Parkeren Schiphol

Via http://parkfly.nl geparkeerd tijdens laatste reis naar Kaapstad
De auto stond overdekt en veilig

De prijs was maar 79.50 voor 15 dagen.
Vorige keer bij Central parking geparkeerd, maar ik kreeg een parkeerbon omdat zij de auto langs de openbare weg parkeren:mad:

Ik heb bij Quick parking 2x geparkeerd. Beetje slecht te vinden, wel zeulen met je koffer (dus anders als zij zeggen op de site). In december was de service ronduit slecht. De ontvangst ook.
In juni was het een stuk beter. Wel even zeuren of je naar het vliegveld gebracht wordt (zodat ze je niet eeuwig laten wachten om een busje te vullen).
Reserveren via hun eigen site is extra kosten betalen die je niet hebt als je reserveert via de site van Arke!

Ik heb bij beide bedrijven eigenlijk nog nooit geparkeerd hoewel ik al toch een aantal jaren gebruik maak van de parkeerservices rond Schiphol. Ik ga over 2 weken op vakantie en heb gereserveerd bij All-in parking. Heb van een goede vriend gehoord dat de service daar erg goed is en dat je je auto er gewoon zorgeloos achter kunt laten.

Ik heb dit keer geboekt bij www.parkerenluchthavenschiphol.nl Hoorde namelijk ook zoiets dat je extra kosten moet betalen als je rechtstreek via de site betaald. Ik vraag wel even hoe het precies zit als ik bij dat bedrijf ben en zal nog wel even een reactie achterlaten!!

Ik kwam laatste een Schiphol parkeerplaats vergelijkingssite tegen die de verschillende aanbieders reviewde op basis van beloftes, voorwaarden en dergelijke. Wellicht een aanrader om eens te kijken alvorens de keuze te maken voor een malafide parkeergelegenheid, met rare voorwaarden.

@shining, welke kosten komen er nog meer bij dan? Heb je nog gevraagd waarom de kosten erbij komen, ben ik wel benieuwd naar.
Parkeren schiphol vergelijkingssiteszoals deze zouden eigenlijk ook de kosten moeten vermelden!

Ik heb het even nagevraagd, maar als je bijv. reserveerd bij ParkerenLuchthavenSchiphol dan betaalt de consument geen extra kosten. Dus alleen maar voordeel voor de consument, want die kan dan op een onafhankelijk manier de verschillende parkeerbedrijven met elkaar vergelijken!

Voor ons is het de eerste en laatste keer dat wij bij Cheap parking geparkeerd hebben!! Een gouden raad voor de mensen die het wel nog doen: LAAT GEEN WAARDEVOLLE VOORWERPEN IN DE WAGEN LIGGEN!!! En als je de verantwoordelijke ermee confronteert, krijg je een laagbijdegrondse, arrogante, plat Amsterdamse reactie die allesbehalve klantvriendelijk en hulpvaardig is!!