Wat is verstandiger en goedkoper in de maand augustus… kan ik beter vooraf op internet een parkeer gelegenheid reserveren, op of rondom schiphol? (en waar kan ik een goede oppas met een goede prijs vinden voor mijn auto?) of is het een optie om gewoon naar schiphol te rijden en richting “lang parkeren” te rijden daar ter plaatsen. Maar is de laatse optie verstandig in het vakantie seizoen of niet? En wat is de goedkoopste oplossing?
Bedankt alvast
Het beste lijkt mij vooraf via internet reserveren, dan weet je zeker dat je een plaats hebt en heb je minder stress aan het begin van je vakantie!
Wij boeken altijd ‘smart-parking’ op langparkeren. Misschien is dit al vol, maar je kan via schiphol.nl kijken of je nog boeken kan en wat de kosten zijn. Voordeel vinden wij dat je in 10 min op de parkeerplaats staat, of juist in de hal van schiphol zelf. Je hoeft niet lang op de bus zelf te wachten, we hebben er nooit langer over gedaan dan 15-20 min va het aankomen op de plek vd bus, en het aankomen op schiphol/parkeerplaats…
Succes met vinden, er zijn nl zat manieren!
Dit is een goede tip: www.centralparking.nl
Net zo goedkoop als lang parkeren maar dan een stuk makkelijker!
Er zijn een hoop goedkope aanbieders van parkeren Schiphol. Via internet boeken is eenvoudig en kan veel geld schelen. CentralParking is idd een goede partij, waar veel mensen tevreden hebben geboekt. Er zijn nog meer aanbieders, de goedkoopste aanbieder hangt af van de periode dat je wilt parkeren. Lees hier meer info.
Je kunt beter hier goedkoop parkeren bij schiphol. Echt supervoordelig en goede service. Véél goedkoper dan bij Schiphol zelf.
let er dan wel even op dat je je auto parkeert in een loods of een afgesloten terrein en niet zomaar ergens in een woonwijk zoals ze bij mij in Zwanenburg flikken. Aangezien mijn woonplaats maar een kilometer of 5 van Schiphol af ligt, schieten hier de Parkingservices uit de grond. De goedkoopste laten je je auto gewoon ergens in het dorp parkeren en brengen je met een busje naar schiphol. Lijkt handig maar wat als je auto bij terugkomst gestolen is? En denk ook even aan de dorpsbewoners die hun auto weer drie straten verderop moeten parkeren…:mad: Succes en fijne vakantie:vak02:
Ik kwam laatste een Schiphol parkeerplaats vergelijkingssite tegen die de verschillende aanbieders reviewde op basis van beloftes, voorwaarden en dergelijke. Wellicht een aanrader om eens te kijken alvorens de keuze te maken voor een malafide parkeergelegenheid, met rare voorwaarden.
Bekijk even deze video: http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=nhpgyJsHnHUVaBHIV en kies voor: “Parkeerdiensten Schiphol”.