Parkeren Schiphol/ Rijsenhout

Het blijft lastig om hier iets op te vinden. Ik kijk zelf altijd naar hotels in de burut van Schiphol, lekker relaxed overnachten en daarna met de shuttlebus naar Schiphol. Heb je ook geen last van filestress :slight_smile:
Ik kies niet een specifiek hotel, maar kijk gewoon voor de goedkoopste op mijn datum.
Het ibis hotel is meestal erg prijsgunstig:

of Van Der Valk anders:
http://www.hotels.nl/nl/schiphol/valk/

Vrienden van ons hebben zelfs een keer overnacht in het Hilton! Dat was toen maar 100 euro, maar ik geloof dat dit niet altijd voorkomt.

Ik heb zelf al een paar keer gebruik gemaakt van een service om gratis te parkeren op schiphol via http://www.parkeren-schiphol.net . Daar kan je vinden hoe je gratis kan parkeren als je op vakantie gaat. Er is daar een bedrijf dat je auto parkeert als je bijvoorbeeld klein onderhoud, spot repair of een hele grote schoonmaakbeurt bij hen doet. Aangezien er ongeveer net zo vaak iets aan mn auto moet gebeuren als ik op vakantie ga voor mij de ideale manier om goedkoop te parkeren op schiphol.

Ik vind op schiphol parkeren toch wel erg fijn.
Meestal boeken we in juni al op schiphol omdat je dan korting krijgt, we gaan in september.

Ga niet in zee met Park & Fly - Oosteinderweg 243 te Aalsmeer. Ze laten je, bij terugkomst, rustig een 1 uur of meer wachten. Ook al is het min 3 gr! Ze weten zelf niet of mensen wel/niet zijn opgehaald. Slechte organisatie, alleen bezig met geld verdienen. Er wordt geadverteerd, dat de auto binnen staat. Dus niet… kreeg een hele vuile auto terug. Klacht ingediend, zou bericht terug krijgen. Nooit meer iets van gehoord!!!

Roekie.

Deze berichten zijn al weer van een tijdje terug, maar is er iemand met wat recentere ervaringen met parkeren rond schiphol? Ik heb wel een vergelijkingswebsite met meer dan 20 opties gevonden (http://parkerenluchthavenschiphol.nl/parkeerbedrijven-schiphol/) maar ik word er toch geen wijs uit wie er nu echt te vertrouwen is. Goedkoopste is er wel goed uit te halen. Als iemand een tip heeft? Liefst overdekt, verder is een shuttle bus prima, als mijn auto maar (ong 1 maand, grootste deel van juli) veilig staat.

Voor een goede indicatie van de parkeergelegenheden rond Schiphol gebruik ik zelf altijd die van See Park Fly.

http://seeparkfly.nl

Deze geeft altijd de goedkoopste parkeergelegenheid aan en de resultaten zijn ook te filteren op tijdsduur.

Ik ben zelf een fanatiek duiker dus voor mij is het belangrijk als ik de goedkoopste parkeergelegenheid weet te vinden, aangezien ik veel reis naar het buitenland.

Hopelijk helpt dit!

Met Vriendelijke Groet,

Piet de Vries

Nou de site van seeparkfly kan ik niet vinden. Maar welke parkeerlocatie koos jij dan meestal? Want ik ben ook wel op zoek naar een zo goedkoop mogelijke mogelijkheid maar het is ook wel fijn als ik een beetje weet of het save is…

Je kunt op deze website heel goedkoop parkeren bij schiphol. Zitten op 5 minuten afstand van Schiphol en brengen/halen je met de baggage. Super handig en véél voordeliger dan bij Schiphol.

Oke, nog bedankt voor de reactie!

Ik heb uiteindelijk mijn parkeerplek geboekt via de site van Breukvlak: www.parkerenluchthavenschiphol.nl! Ging erg makkelijk omdat je de verschillende bedrijven goed met elkaar kunt vergelijken, had ik die site maar eerder gevonden! Dan had ik niet zo hoeven zoeken, op die site staat alles gewoon mooi bij elkaar!

Bedankt! @Breukvlak

Wij hebben erg goed geparkeerd bij schipholparkfly in Aalsmeer
Konden tenminste naar het toilet
Auto staat bijna altijd overdekt.
Rit duurde 10 minuten
Beter dan bij Central parking.
Die doen aan valetparking en dan staat je auto op de openbare weg en kunnen ze de auto niet meer vinden.

Goedkoop is duurkoop.
Neem gewoon Smart Parking van Schiphol zelf dan check je met je creditcard in en uit.
Zelfs als de kaart al over de limiet heen is (wat ons vorig jaar in Schotland is gebeurd en waardoor de kaart geen betalingen meer kon verrichten) werkt het nog.
Bij het in en uitchecken is de creditcard alleen een identificatiemiddel.

Zoals Stormbreaker ook zegt is goedkoop niet altijd het beste. Ik kwam laatste een Schiphol parkeerplaats vergelijkingssite tegen die de verschillende aanbieders reviewde op basis van beloftes, voorwaarden en dergelijke. Wellicht een aanrader om eens te kijken alvorens de keuze te maken voor een malafide parkeergelegenheid, met rare voorwaarden.

ga gewoon eens met de taxi

als je je benzine geld en parkeer geld opteld

kan je vaak voor ongeveer hetzelfde geld

relaxt met de taxi :cheer: :vak01:
:greece:

Ik parkeer sinds een paar maanden regelmatig bij iParking schiphol. Dit noemen ze volgens mij een valet parkeerservice want ik rij met mijn auto tot aan de vertrekhal en daar neemt een chauffeur het van mij over en die parkeert de auto op hun terrein. Ik was in het begin een beetje sceptisch over de veiligheid, maar de service is tot nu echt heel goed bevallen! ze hebben ook vaak leuke acties, ik hoop dat ik hier iemand mee heb geholpen, ow en de site is: www.iparkingschiphol.nl en ze zitten volgens mij ook op facebook.

Goedemiddag allen,

Ik heb nu twee keer bij Orange Parking Schiphol geparkeerd en bevalt me super, daarvoor parkeerde ik altijd bij Centralparking maar die service daar is dramatisch.

Dit is de site: www.orangeparkingschiphol.nl

Is Autohotell een hotel of ook een parkeerbedrijf?