Beste Luchthaven van Nederland Verkiezing 2011

Voor ons is Airport Eelde ideaal, op 20 minuten rijden, snel in en uitchecken,
parkeren voor de deur en lekker kleinschalig. Die baanverlenging moet er komen!

Groet, Mees

1 like

Ik heb alleen ervaring met Schiphol, Maastricht en Rotterdam. Schiphol is het beste. Ondanks dat het verder weg ligt voor mij, is hier meestal veel te zien en te doen. Maastricht vind ik een vreselijke luchthaven. Onvriendelijk personeel dat daar werkt, niet goed bereikbaar en ook niets te doen. Rotterdam ben ik kort geweest, maar hier was weinig te beleven. Voor mij dus schiphol :wink:

1 like

Ik ga toch voor ROTTERDAM, overzichtelijk, kleine loopafstanden, niet zo hectisch.

Schiphol bied van alle nederlandse luchthavens verreweg de meeste bestemmingen, meest uitgebreide service maar ook de meeste hectiek van allen. Schiphol is ook leuk voor een dagje uit, zonder dat er een vlucht aan gekoppeld zit maar als ik dan toch ’ moet ’ vliegen ( gemiddeld 3 x per jaar)
dan bied vliegveld Groningen/Eelde mij uitkomst. Ik ben moeder van een zoon met een Autisme Spectrum Stoornis, de rust en kleinschaligheid en meer persoonlijke benadering van het regionale vliegveld Groningen /Eelde heeft mij al meer dan eens doen besluiten mijn bestemming aan te passen op het aanbod met vertrek Groningen/Eelde. Als de baanverlenging er nu ook eindelijk eens komt, dan kunnen we zonder tussenstop naar de bestemming vliegen, dat levert een uur langer vakantieplezier op :wereld::zon02:

Natuurlijk is dat Groningen Airport Eelde.
In:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer: de regio.lekker rustig,makkelijk parkeren,gemoedelijk sfeertje.:wereld::wereld::wereld::wereld::wereld::was:

Goed verstopt ook. Ik moest er van de week heen op de fiets en als je de kerosine al kunt ruiken staat het nog nergens op de borden, waar dat vliegveld is…

Maar even met koffie op het zonneterras kijken hoe het vliegtuig met je ouders er in landt, dat is wel lekker ouderwets :slight_smile:

voor mij is dat Eindhoven Airport.
Lekker dichtbij, overzichtelijk, alles wordt snel afgehandeld, goede verbindingen met het centrum van Eindhoven (oa centraal station), alle noodzakelijke voorzieningen bij de hand. Maar bovenal (en dat hebben al die andere vliegvelden niet!!!), die oerBrabantse gezelligheid (hips).

Beste deelnemers,

De peiling is gesloten. Allemaal bedankt voor het uitbrengen van jullie stem!

De grote winnaar van de Beste Luchthaven van Nederland Verkiezing is Schiphol Airport.

En de gelukkige winnaar van de 8-daagse zonvakantie is Esther53Pat. Esther53Pat, gefeliciteerd namens de redactie van Wereldwijzer!

Wereldwijzer Redactie

Nouw Esther proficiat!!Ben curieus waar je naar toe gaat voor 8 dagen Esther?
groetjes:georgessiam.

:thumbsup:Van Harte Esther!!!:thumbsup:

Schiphol Amsterdam. Alles is er dus je kunt je er goed vermaken.