Begin Juli t/m eind Augustus op Curacao?

Hoi,
Ik ben Anne Femke, 20 jaar en ik ben opzoek naar mensen die net als mij begin Juli t/m eind Augustus op Curacao zijn. Ik zou graag met deze mensen in contact komen !

:dag:

He anne femke ik ga eind july naar curacao, wanneer zit jij er precies ?

Groetjes Ivo

Hoi Ivo,

Ik vertrek 11 juli en ga rond 24 augustus weer terug. Wat ga je precies doen op Curacao? En voor hoe lang ga je?

Groetjes,
Anne Femke

He !

Ik ga de 24 juli tm 17 december voor stage in het Hilton hotel. Wat ga jij doen ?

Ooh leuk zeg! Wat voor opleiding doe je dan?
Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik ga doen. Ik ga in iedergeval proberen om een baantje te krijgen, maar ik weet niet of dit lukt voor zo’n korte periode. En anders word het misschien wel vrijwilligerswerk.
En tsja verder natuurlijk het eiland ontdekken!

Klinkt goed !
Ik doe hogehotelschool in den haag en moet op stage, en dan is dit wel heel vervelend :wink:

Haha inderdaad, ontzettend vervelend…
Waar zit jij ergens op 't eiland? Woon je intern of heb je zelf voor onderdak moeten zorgen?

Hey Anne en Ivo,

Ik ga van 30 juli tot 3 januari stage lopen in Curacao :zon02:
Groetjes

Hoi Jolanda,

Leuk dat je reageert ! Waar ga je precies stage lopen? En heb je al onderdak enzo geregeld?

Ik vlieg aankomende zondag al! En ja, ik vlieg precies tijdens “de wedstrijd”…haha maar ach je kan niet alles hebben he.

Groetjess

Ik heb alles geregeld behalve een kamer, daar ben ik nog mee bezig.
Spannend dat je zondag al vliegt!!

Ik ga stage lopen bij Luna Blou. Otrabanda / Willemstad. Jij?

Groetjes

Hey!

Ik vertrek 27 juli voor een half jaar naar Curacao, kijk ik erg naar uit!
Spannend dat je zondag alvliegt, maar je hebt er vast zin in!

Groetjes Leonie

Hoi Leonie,

Waar verblijf jij precies?

Hoi Anne Femke,

Ik ga als au pair werken dus ik ga bij het gezin in wonen. Zij wonen in Willemstad! Waar verblijf jij?

Groetjes Leonie

Wie kan me nou goed advies geven voor een leuk onderdak ??

Ik zit dus vanaf 24 juli voor een half jaar op curacao ! Zie jullie daar

Tsja, voor mij is het ook mijn eerste reis naar curacao, maar ik heb me kamer via http://www.appartementenopcuracao.nl/ geboekt. Ik heb de website gewoon via google gevonden. Mijn oom en tante komen al jaren op het eiland en die heb ik even gevraagd of het een beetje veilig is en of je daar verder wel redelijk goed zit. En die zeiden van wel…dusja.
Je zou kunnen proberen of daar nog wat vrij is? Maar ik weet niet precies hoe ver 't van je stage adres af is.

Hoi Leonie,

Het bericht hier boven geeft al een beetje antwoord op je vraag. Ik verblijf aan de jongbloedweg. Kwartiertje van willemstad dus. Wat leuk zeg als au pair, hoe ben je aan deze baan gekomen?

Hoi Anne Femke,

Ik ben aan die baan gekomen door te reageren op een vacature op Internet, veel geluk gehad! Jij bent als het goed is nu op Curacao toch? En hoe is de eerste indruk?

Groetjes Leonie