Beste leonie,
Ik ben inderdaad alweer twee weken op Curacao. Mijn familie is gister vertrokken. De eerste twee weken heb ik met hun doorgebracht. Ik zit nu in mijn eigen appartement. Het bevalt hier goed. Nu ik alleen ben moet ik wel wat dingen gaan uitzoeken. Dus daar ben ik nu druk mee bezig.
Ooh ik zie nu pas dat je morgen al komt haha. Misschien heb je zin om een keer wat af te spreken?
:dag:
Beste Anne Femke en Leonie,
Ik ben nu een weekje op Curacao. Had al eerder wat gepost op dit forum. Ik ben de afgelopen week het eiland wezen verkennen met mijn buren in mijn auto, kan nu redelijk de weg vinden hier. Maar morgen gaan de jongens in het appartement naast mij naar huis, en ben ik hier best in mijn eentje. Lees dat Anne Femke nu haar familie weg is nog wat verkennen te doen heeft. Heb je misschien zin om morgen wat stranden af te gaan of zoiets. Natuurlijk gewoon om het eiland te verkennen! Laat maar wat horen. Groetjes Ivo
Dat geldt natuurlijk voor jullie allebei ! Groetjes Ivo