Hier worden geen reclames toegelaten met betrekking voor real-estate,laat dat voor iedereen die dat probeert duidelijk te zijn.
Deze reclame heb ik dus verwijderd.
Hier worden geen reclames toegelaten met betrekking voor real-estate,laat dat voor iedereen die dat probeert duidelijk te zijn.
Deze reclame heb ik dus verwijderd.
oh wat balen, volgens mij zou dit perfect voor mij zijn…had ik nu toch maar beter om mn turks gestudeerd. ik spreek helaas neit goe dgenoeg turks…zul je altijd zien. erg jammer
hoi hans
ik was er blij toen ik u stukje op internet zag staan. ik zou namelijk heel graag in turkije willen werken. ik ben half turks half nederlands ik spreek alebei de talen goed .ik spreek ook goed engels . ik ben jongen van 21 jaar ik heb veel ervaring in de horca .alleen weet ik niet hoe ik je mijn cv moet versturen naar jou (eigen postadres)
met vriendlijke groet yilmaz
Hoi,
Zoek ook een baan bij een hotel. Spreek natuurlijk Nederlands, Turks, Engels en Duits. Heb een afgeronde Mbo Commercieel diploma die eventueel van pas kan komen. Wie of wie kan mij aan een baan helpen. Ben tot het einde van het jaar beschikbaar. Groetjes
Hoi,
Ik zou graag als verpleegster in een ziekenhuis in Turkije werken. Mijn vriend woont nl. daar. Het maakt niet uit waar maar het liefst in een vrij toeristische stad. Ik spreek ned., frans, engels, duits en ben nu een cursus turks aan het leren. Weet iemand of het mogelijk is om vanuit België een plaats te zoeken? Of kan iemand mij helpen met tips over hoe ik dit het beste aanpak?
Groetjes
Katleen
Dag allemaal, ik ben bezig met de voorbereidingen om naar Alanya te emigreren.Ik ga daar een appartement kopen, maar wil wel werken. Ben zelf al via internet open sollicitaties aan het sturen, en ik heb al een paar afspraken voor gesprekken in september. Maar dat is natuurlijk afwachten. Ik ben nu managementassistente voor de Productiemanager bij NSR en spreek engels en duits. Ik ben nu voornamelijk makelaars in ALanya aan het bestoken met e-mails, omdat het me leuk lijkt om op een makelaarskantoor te werken. Ik denk aan administratie en ander kantoorwerk, ontvangst van klanten, ophalen van klanten op het vliegveld, af en toe een rondleiding in een te verkopen object. Ik wil graag leren en ik weet dat ik niet een vergelijkbare baan zoals ik nu heb kan verwachten. Wie weet of heeft er een baan voor mij?
hoı hoı!!! vınd je het mısschıen ook leuk om ın kemer te werken ın turkıje??? je komt dan ın ons superleuke anımatıeteam te werken het hotel ıs haastıg op zoek naar een belgısch meısje hoop dat jıj dat bent bel ons!! 0090 537 66 75 groetjes!!! hoop snel wat van je te horen!!!
Beste Lindenberg?
Dit topic is van 2005?
Groetjes,
Hans.
e-mail ; [EMAIL=“HRistanbul@hcn.nl”]HRistanbul@hcn.nl TELEFON: +90.216.575 06 63
e-mail ; [EMAIL=“sedakaya@etb-group.com”]sedakaya@etb-group.com tel: +90 216 371 44 44
en www.kariyer.net
www.yenibiris.com
İk kan helpen ( als ik kan ) of je kan me mailen: ukilavuz@gmail.com
ALS JE WİL WERKEN İN İSTANBUL ALS CALL CENTER AGENT; İK GEEF E-MAİL ADRESEN VAN CALL CENTER ( NL BEDRİJFEN ) VEEL SUCCES::
e-mail ; [EMAIL=“HRistanbul@hcn.nl”]HRistanbul@hcn.nl TELEFON: +90.216.575 06 63
e-mail ; [EMAIL=“sedakaya@etb-group.com”]sedakaya@etb-group.com tel: +90 216 371 44 44
en www.kariyer.net
www.yenibiris.com
En nog iets; veel NL bedrijfen zyn hier aanwezig.
Maar mensen zullen dit jaar toch ook wel weer een baan zoeken? Of had er beter een nieuw topic geopend kunnen worden?
Ara