Oeps ik lees net het bericht over de banenpool. Ik heb net een berichtje op de site gezet over Istanbul en een persoonlijke gids. Nu hoop ik niet dat ik regels heb over treden of het op eenverkeerde plek heb neergezet. Ik hoor het wel van je.
Zoals jullie misschien wel weten zoek ik een baantje in Turkije…maar omdat dit voor iedereen moeilijk is wil ik even de tip geven om naar de vakantiebeurs te gaan…deze is tot zondag en je kunt daar op zoek gaan naar bijvoorbeeld een baantje als hostess…
wie iemand misschien als er makkelijk stage plaatsen zijn te vinden in de toeristenbranche in turkije. Ik doe namelijk de opleiding toerisme en volgend jaar begin ik met stage lopen . En ik wil graag mij n eerste stage lopen in turkije. Mijn stage duur is 5 maanden en die begint in april/ mei t/m augustus of september.
Natuurlijk ben ik zelf ook al druk aan het zoeken, maar heb nu pas 1 oraganisatie gevonden.
ik ben opzoek naar een stage plaats voor minimaal 5 maanden. ik volg nu de opleiding recreatie aan de landstede in zwolle.
graag zou ik deze stage samen met mijn klasgenootje willen doen.
als iemand een plaats heeft aan te bieden, laat het dan snel weten…
Ik las net je forum over animatie.
Al een tijdje ben ik mailtjes aan het versturen naar hotels…maar heb daar nog niks van gehoord.
Daarom was ik blij dat ik dit las,alleen weet ik niet hoe ik je mijn cv moet versturen naar jou(eigen postadres)
Kan het gewoon in het Nederlands…of Engels?
Ik wil namelijk van april tot oktober bij een aniatieteam werken.
Ik ben een 21jarige meid en op zoek naar werk in Marmaris voor deze zomer. Ik ben beschikbaar vanaf half juni en het maakt mij niet uit voor hoelang. Heeft iemand iets leuks voor mij???
ik was er blij toen ik u stukje op internet zag staan. ik zou namelijk heel graag in turkije willen werken. ik ben er alleen nog niet achter wat u ‘persoonlijke box’ is, zodat ik daar mijn cv naartoe kan sturen
Hallo!!
Zoals velen ben ik ook op zoek om deze zomer in Turkije te gaan werken. Het liefste zou ik in de mini-club van een hotel aan de slag gaan, om de kinderen een topvakantie te bezorgen. Ik ben 18 jaar (in de zomer 19) en kan werken van juni t/m augustus. Dus als iemand nog tips voor mij heeft of als er iemand is die het misschien leuk vindt om samen op zoek te gaan, dan hoor ik het graag!! Alvast bedankt
Ook ik ben op zoek naar een baan in Antalya.
Alleen wil ik heel graag op de luchthaven als grondstewardess werken.
Ik heb de nodige ervaring op dit vakgebied maar weet niet hoe ik in contact kan komen met de afhandelingsmaatschappijen en/of luchtvaartmaatschappijen.
Kan iemand mij helpen met bijvoorbeeld sites of adressen??
Ýk ben op zoek naar een baan als hostes in Bodrum.
Omdat ik in Bodrum woon wil ik daar dus ook graag hostes worden maar bij een aantal reisorganisaties kun je dit niet aangeven en bepalen zij waar je naar toe gaat.
Hoop een reactie te krijgen.
Sarah, als je in Bodrum woont ga je toch gewoon alle lokaal agentschappen ter plaatse af en vraagt het daar? Dat is wel zo makkelijk en je weet zeker dat je in Bodrum zit! Geloof dat ze bij HTC(Siba)nog mensen zoeken, en probeer t anders ff bij Kras(Birce tour)die regelen hun reisleiding sowieso in Turkije zelf.
Hoi allemaal,
ik ben een meisje uit België en ik zoek ook werk in Marmaris.
Samen met men zus gaan we voor 6,5 maand naar daar.
Probeer al wat contacten te leggen nu, maar ver ben ik er nog niet mee gekomen. <_<
Als iemand wat info voor mij heeft of een site ofzo weet van België hierover, laat het me aub weten!
Via Nederland vind ik verschillende forums en info, maar in België niets.
Bedankt en have fun B)
Doei
Nancy
Ik ben Marja, ben 19 jaar. Ik ben op zoek naar een baan
voor een jaar in turkije. Het liefst in de animatie/recreatie.
Ik heb namelijk al twee seizoenen in recreatie gewerkt.
Wie heeft enig idee waar ik kan gaan beginnen met zoeken
naar werk?
Ik ben ook samen met een vriendin op zoek naar een vakantiebaantje in Alanya. We zijn beiden 22 jaar. We kunnen in de maanden juli en augustus.
Het maakt ons niet uit wat we gaan doen, van babysitten tot barwerken, van promotiewerk tot tourguide, het lijkt ons allemaal wel wat. We willen wel graag samen kunnen werken.
We zijn creatief, sportief en ondernemend en we kunnen goed met mensen omgaan.
We hopen dat iemand ons verder kan helpen! Mischien weet iemand hoe we verder moeten zoeken of nou ja alle info is welkom!!
Ik lees een heleboel berichtjes over mensen die werk zoeken in Turkije.
Zelf heb ik als animator gewerkt in Bodrum. Daarnaast heb ik nogsteeds veel contact met het bureau waarvoor ik werkte alsmede met mijn excollega’s.
Van hen hoor ik echter dat het moeilijk is voor hen om goed personeel uit nederland te vinden die daar een seizoen als animator willen werken. Mensen die het geweldig vinden anderen de tijd van hun leven op vakantie te geven!
Het organisatiebureau Fiesta met vestigingen in Bodrum en Izmir heeft mij gevraagt of ik nog mensen weet die graag dit seizoen in Bodrum in een all inclusive hotel willen werken. Het betreft een hotel wat bekend staat om zijn gezelligheid, variatie in gasten en zeer dicht bij het centrum ligt.
Uiteraard krijg je onder andere kost en inwoning.
Mocht je interesse hebben, neem dan contact op( in het engels) met:
Kemal van organisatiebureau Fiesta
tel: 0090-5323862900
email: kemosop@yahoo.com
Wie weet werk jij deze zomer wel in het superfeestende Bodrum!
Weet je toevallig welke hotels dit zijn?
Ben benieuwd!
Ýk was vorig jaar ook gevraagd om als animator te werken maar dit schijnt ontzettend zwaar werk te zijn , maar het lijkt me wel leuk!